PlayStation 5 Pro

De PlayStation 5 Pro kun je zelfs nog niet bestellen...
je hebt gelijk, had men aws instance eens opgedraaid om stock te checken voor deze topic, maar ben daar sinds 2020 niet meer aangeweest. foutje in de code van mijn stock checker. hij aanzag slims als pro's omwille van de andere sku want die bestond toen nog niet :p.

op release day zal ik hier wel wat stock linkjes posten als die ook buiten de sony webshop verkocht wordt. Ik scan vooral mediamarkt, amazon, coolblue en bol.Com.

Laatst bewerkt:
Enige wat de ps5 pro kan redden is.

Of te wel tonen ze GTA 6 en stabiel aan 60 fps upscaled of wel tonen ze zotte trailer van nieuwe Ghost of Tsushima

Maar de 30th editie zal enkel via Sony zelf verkrijgbaar zijn, toch?

Met dik 12k stuks zal die idd enkel bij Sony te verkrijgen zijn. En wss moet je geluk hebben hiervoor.
Benieuwd welk zot prijskaarte eraan hangt met een edge controller etc als verplichte extra's.

Niet zo random als ze niets tonen en enkel games tonen die er al zijn gaat het nauwelijks verkopen.

Kijk naar PS vr 2 0 games en is alles behalve een succes.

Zou het out of stock gaan? Die 30th aniversary 100% zeker, maar de gewone PS5 pro?
Er is nog geen enkele use case voor imo, dus denk dat het niet zo hard gaat lopen.

Ik wil trouwens ook die 30th anniversary edition proberen… ‘gewone’ PS5 Pro daar verwacht ik ook geen stormloop & weet zelf ook nog niet of ik die wil of niet.

Terug
Bovenaan