Hoe goed hun research ook is, ze zijn ook wel ne krak in 10 min praten en niks zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe goed hun research ook is, ze zijn ook wel ne krak in 10 min praten en niks zeggen.
die mannen zijn heel goed in educated guesses doen, maar ze kunnen toch nooit met 100 percent zekerheid zeggen, want black box analyse.Hoe goed hun research ook is, ze zijn ook wel ne krak in 10 min praten en niks zeggen.

hebben ze gezegd wanneer de pro orders live gaan de 26ste ? ben bang dat ik op mijn werk ga zijn en het uitverkocht zal zijn tegen dat ik thuis ben![]()

Been there done that, en dan klooien met visa enzo, moest ik hem willen ik zou verlof pakken en mij achter ne pc zetten en telefoon bij de hand.Er is geen internet op je werk? Kunt altijd “toevallig” naar het wc gaan als de pre orders live gaan![]()
geen tijd voorEr is geen internet op je werk? Kunt altijd “toevallig” naar het wc gaan als de pre orders live gaan![]()

Ma zelf komen ophalen dan wel ehAls er genoeg zijn die hem willen, kan of wil ik mss wel eens kijken of ik er gene kan te pakken krijgen. Kan dan misschien goed zijn voor iemand hier ofzo.

maar neen, deze gaat floppen.Ma zelf komen ophalen dan wel eh
Ik vrees echter dat het zeer moeilijk zal zijn om aan te geraken, obv. Ik heb destijds zitten zoeken kweeni hoeveel, en heb die ps4 pro zo moeten aankopen, ik denk dat ie rond de 500 kostte, kweeni meer, maar heb door die handling 100+ euro bij moeten leggen, als het al geen 150 was, wel goed toegekomen da moet ik zeggen, was via een site waarvan ik de naam al ben vergeten. Mannekes tot als da in mijn pollen kwam heb ik gestresseerd dat het gene naam had.
De PlayStation 5 Pro kun je zelfs nog niet bestellen...maar neen, deze gaat floppen.
er is 0 hype en pre orders zijn nog overal makkelijk te krijgen. moest deze om te scalpen zijn waren die al overal gesloten.