Plaatjes draaien met BG

BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
Banner_DJ.png


BeatSense
 
Plug.dj website is al enkele dagen down, vermoedelijk wegens geldgebrek (free service, geld moet van ergens komen). Laatste statusupdate via twitter is niet echt veelbelovend...

In the meantime met enkele collega's deze aan het gebruiken:

Is spotify based, dus account wel verplicht, maar werkt wel stabiel.
 
Thanks! @eS Klopt, ik vrees voor plug.dj ook het ergste.
JQBX is een van de voorstellen die op Discord gepasseerd zijn, daarnaast ook:

Ik heb met geeneen van deze drie ervaring, maar JQBX oogt wel professioneel en gebruiksvriendelijk. Hoe is uw ervaring daarmee?
 
- zoekt intussen eens uit hoe hij op de discord geraakt-

Hier wordt het nu een week of 2 gebruikt om de vrijdagmiddag samen plaatjes te luisteren met de telewerkende collega's. Loopt wel ok.
 
Lockdownparty_BG.png


Lieve allen,

Morgen zitten we welgeteld 1 jaar opgescheept met het vieze beestje genaamd corona.
Als hechte community kunnen we dit niet zomaar aan ons laten voorbijgaan.
Daarom organiseren we vanavond een digitale BG lockdownparty!

Schud die dansbenen los, @Mien zorgt voor de hapjes, @KO voor de drankjes, @Booka Shade voor de 70's en 80's muziek en jullie voor de gezelligheid!
Starten doen we vanaf 21u via BeatSense.
Even registreren en je kan mee plaatjes draaien, spring gerust eens binnen in onze BG partytent!

EDIT: Voor alle duidelijkheid, er is geen thema qua muziekgenre, dus alles is welkom.

Tot vanavond.
 
Lockdownparty_BG.png


Lieve allen,

Morgen zitten we welgeteld 1 jaar opgescheept met het vieze beestje genaamd corona.
Als hechte community kunnen we dit niet zomaar aan ons laten voorbijgaan.
Daarom organiseren we vanavond een digitale BG lockdownparty!

Schud die dansbenen los, @Mien zorgt voor de hapjes, @KO voor de drankjes, @Booka Shade voor de 70's en 80's muziek en jullie voor de gezelligheid!
Starten doen we vanaf 21u via BeatSense.
Even registreren en je kan mee plaatjes draaien, spring gerust eens binnen in onze BG partytent!

EDIT: Voor alle duidelijkheid, er is geen thema qua muziekgenre, dus alles is welkom.

Tot vanavond.
Geen Rammstein wordt geapprecieerd na mijn marathon. :unsure:
 
Mocht dat ook nog eens werken:

Unexpected error:
you probably have an issue with one of your browser's extensions
we found that RERQUESTLY is the problematic one, please remove (not only disable) it and try again.

if you still can't access, feel free to contact us at [email protected]

Ik heb niet eens die extension geïnstalleerd. Het is de eerste keer dat ik er van hoor.
 
Ik ben er al in kunnen geraken maar krijg het niet deftig werkend, die server heeft iets tegen mij precies. :angry:
 
Terug
Bovenaan