Perfect Dark

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
perfectdark.png

release: cancelled
genre: action
dev: The Ininiative

Perfect Dark reboot.

Earth has been struck by a series of disasters, bringing ecosystems around the world to the verge of collapse. Become Joanna Dark and hunt down the world's most wanted criminal, Daniel Carrington, to uncover the mysteries behind the technological breakthroughs that threaten the lives of millions.

Laatst bewerkt:
Vele weekendjes versleten met kameraden in multiplayer Perfect Dark op N64, dikke nostalgie. Wordt er eentje om van dichtbij op te volgen.

Tijdens de trailer dacht ik eerst "nieuwe killzone" lijkt me sprekend op dat gebouw in de laatste killzone game

Die laatste trailer zag er op sommige momenten wel wat bizar uit. Maar nu weten we het, was blijkbaar grotendeels fake...

Ge zag indertijd toch duidelijk dat die trailer geen echte gameplay (trailer) was:unsure:.

Is ondertussen al door meerdere ex-werknemers bevestigd dat dat allemaal fake was.
Dat is, denk ik, toch wel het probleem met vele gamestudios momenteel. Doordat productie tegenwoordig zo lang duurt, lanceert men maar een ‘gameplay’ trailer 5 jaar voordat het game op de markt komt om dan tot de conclusie te komen dat men de kwaliteit niet zal kunnen halen van die trailer.

Ge zag indertijd toch duidelijk dat die trailer geen echte gameplay (trailer) was:unsure:.

Is ondertussen al door meerdere ex-werknemers bevestigd dat dat allemaal fake was.
Ja, dat gebeurt toch vaak? Al dan niet wel echt, maar met veel sterkere hardware dan dat de consument gaat hebben.

Denk dat da toch wel los staat van het effectief cancellen..?

De showcase leek fake omdat alles te perfect getimed en geanimeerd was. Vijanden bewogen onnatuurlijk of leken bewust stil te staan voor takedowns, de gameplay had geen echte HUD in mijn ogen, en de camerabewegingen waren te vloeiend en gescript. Ik vond het er gewoon bizar uitzien soms, te clean ook, weet niet... Het voelde meer als een gepolijste vertical slice dan echte hands-on gameplay...

Terug
Bovenaan