Parkeerplaats gebruiken als opslagplaats in appartement

In t reglement van t appartementsblok waar ik tot vorig woonde stond dit wel degelijk geschreven. Dat de parkeerplaats niet dient om te stockeren.
Al was er wel iemand van t appartementsblok die daar van alles stockeerde. Maar niemand stoorde zich daaraan.
Ik weet niet hoezeer je t reglement moet volgen

In t reglement van t appartementsblok waar ik tot vorig woonde stond dit wel degelijk geschreven. Dat de parkeerplaats niet dient om te stockeren.
Al was er wel iemand van t appartementsblok die daar van alles stockeerde. Maar niemand stoorde zich daaraan.
Ik weet niet hoezeer je t reglement moet volgen
Dergelijke regel is meestal ingegeven door redenen van brandveiligheid. Brandlasten ziet de brandweer liever in afgesloten compartimenten (zeker ondergronds).

Dergelijke regel is meestal ingegeven door redenen van brandveiligheid. Brandlasten ziet de brandweer liever in afgesloten compartimenten (zeker ondergronds).

Denk dat ze liever 15 bananendozen hebben dan 1 EV op die parkeerplaats :).

Het mag volgens het reglement wss niet, maar als dat tijdelijk is moet je daar toch ook niet teveel over zeuren.
Als je geen last wil hebben van anderen moet je niet op een appartement wonen.

Er is een reden waarom ik dat niet doe :).

Denk dat ze liever 15 bananendozen hebben dan 1 EV op die parkeerplaats :).

Het mag volgens het reglement wss niet, maar als dat tijdelijk is moet je daar toch ook niet teveel over zeuren.
Als je geen last wil hebben van anderen moet je niet op een appartement wonen.

Er is een reden waarom ik dat niet doe :).
Een vreemde redenering die ook alleen maar werkt vanaf de zijlijn.

Terug
Bovenaan