Ik heb zelf 2 dochters van 5 en 7. Dat is niet gemakkelijk e

Maar ik zie ze wel heel graag en ik denk dat ik een goede papa ben..
Dat heeft wel wat tijd gekost in het begin, het leven voor en na is gewoon volledig anders.. Het heeft bij mij toch een jaar geduurt eer ik de klik gemaakt had, dat ik nu papa ben en dat het mijn taak is om zo goed mogelijk voor dat kind te zorgen. Ge moet u aanpassen of ge wordt ongelukkig denk ik.
Ik bekijk alles in fasen, alles in een fase, is er een moeilijk periode dan weet ik dat die periode ook wel eindig is.
De relatie met de mama tijdens die periode is ook met ups en downs geweest, want kinderen zuigen u energie en dat gecombineerd met een carrière is heel moeilijk te balanceren. Ik heb wel het gevoel dat de balans steeds makkelijker te vinden is en de moeilijkste momenten achter de rug zijn.
Ik ken ook wel wat voorbeelden van anderen.. Dat ziet ge dan ook aan het gedrag van die kinderen. De mama moet altijd voor hun zorgen tijdens de week, in het weekend moet de papa het dan doen en dan wilt hij niet moeilijk doen want hij ziet ze maar 2 dagen. Gevolg die kinderen mogen in heet weekend alles en tijdens de week zagen ze op hun mama want van papa mogen ze meer.. Dus de mama heeft het dan ook opgegeven tijdens de week en nu zijn dat 2 kutkinderen..
Kinderen kosten heel veel tijd en energie, maar ik geef dat met plezier aan hun, zodat zij een goeie liefdevolle start krijgen in hun leven. Door niet te ver in de toekomst te kijken en niet stil te staan bij het verleden kunt ge genieten van het moment.
Ge krijgt een veelvoud terug van wat ge geeft.
Onze kinderen kijken ook wel is netflix maar youtube is verboden. Ze hebben geen tablet.