pakketbrievenbus

Even deze terug naar boven halen om een vraag te stellen.

Nadat er hier een de brievenbus omver gereden heeft vorige maand ook aan het kijken om een andere bus te kopen. Ik zou ook naar zo een Allux 600 bus willen gaan. Ik zie nu wel dat er daar meerdere varianten van zijn. Wat is dat Roku slot eigenlijk? En wat is het verschil met een gewoon slot? Is dat aan te raden of meer verkooppraat? Als ik Roku op zoek in google vind ik niet direct wat over brievenbussen of sloten maar meer over streaming devices :tongue::shy:

Wij hebben deze. Heel tevreden tot hiertoe, de postbode en pakjesbezorgers ook.

Door het rechte design heb je bij regen wel wat druppels op brieven die niet helemaal correct in gedropt worden.
We zullen wel zien. Vandaag heb ik ze uit de doos gehaald en dat Stardust Black hebben ze wel een mooie touch gegeven met enkele glinsters in de lak. De constructie voelt heel degelijk aan; ik ben tevreden met de keuze. Iets duurder dan Allux, maar minder dan de helft van wat een gelijkaardige eSafe kost!
Ik wil deze ook kopen, maar is Stardust Black echt zwart? Ik zoek wat het beste past bij ral 9005.

Heel content van onze pakketbrievenbus. Iets groter dan een schoendoos kan nog. Alle kleine pakketten kunnen dus gewoon afgeleverd worden zonder dat er iemand thuis hoeft te zijn.

1 keer heeft de bezorger wel een vele te groot pakket er proberen in te rammen, zodanig hard dat het helemaal vast zat en een scharnier uit den haak was.

Interessant topic! Ik ben stilaan ook aan het rondneuzen voor een pakketbrievenbus. Liefst in blauwsteen omdat het beter past bij onze landelijke bouwstijl. Iemand die wat tips en advies heeft daaromtrent?

Geen idee, maar ik weet wel dat ze heel behulpzaam zijn aan telefoon als je vragen hebt. Ik ben nog altijd tevreden van mijn keuze qua prijs/kwaliteitsverhouding.
Goed te horen da je nog blij bent. Voor die prijs ga ik hem gewoon nemen.

Interessant topic! Ik ben stilaan ook aan het rondneuzen voor een pakketbrievenbus. Liefst in blauwsteen omdat het beter past bij onze landelijke bouwstijl. Iemand die wat tips en advies heeft daaromtrent?
Ik wist dat er een topic was, maar heb wel even moeten zoeken. eSafe was de query waarmee ik het vond.

Terug
Bovenaan