TRUMP
Active member
Als je de werkbonus als "extra toegestopt krijgen" verwoord, dan zegt dit imo ook genoeg over je standpunt en "kijk op de maatschappij".Bwa, gezien de job die hij doet zou ik er niet van verschieten dat hij bv nog onder de "werkbonus" valt. Dus hij krijgt al extra toegestopt.
Ik vind dat eigenlijk maar heel normaal dat de laagste lonen minder belastingen betalen hoor (al dan niet onder de vorm van een job bonus).
En hij klaagt toch nergens dat hij maar 1000 euro per maand krijgt? Hij komt imo vrij dankbaar over.
Nogmaals: iemand die al jaren afdraagt aan de RSZ, is maar heel normaal dat hij eens iets terug krijgt.
Wat wil jij eigenlijk? blijven ongelukkig krom werken tot aan 67 ? en dan klagen dat hij burn out of ziekte voorgeschreven krijgt?
En het is allemaal gemakkelijk om te zeggen "doe het via avondschool", als je in de colruyt dagen moet kloppen tot 20 of 21 uur....
Mensen toch, kom eens van uw eigen ivoren toren af, en zie eens de realiteit onder ogen.
Dus dat "de zelfstandigen" klagen, lijkt me eerder dat Kinxton gewoon klaagt. En vervolgens jij dan over "de zelfstandigen", maw, net hetzelfde als wat Kinxton doet.
: