Out of Office in Outlook gaat niet meer uit.

Nrt

Well-known member
Er is een werknemer waarbij ik de 'Out of Office' maar niet uitgezet krijg. Ik heb al gekeken op haar persoonlijke Outlook-profiel, haar online profiel en in onze portal. Overal staat dat af, maar er blijft maar verschijnen dat ze afwezig is. Heeft iemand een oplossing?
 
Er is een werknemer waarbij ik de 'Out of Office' maar niet uitgezet krijg. Ik heb al gekeken op haar persoonlijke Outlook-profiel, haar online profiel en in onze portal. Overal staat dat af, maar er blijft maar verschijnen dat ze afwezig is. Heeft iemand een oplossing?
Waar verschijnt dat? Krijg je zo’n reply terug (eens testen met een nieuw mailadres gezien je die maar één keer krijgt) of enkel zo’n mailtip bovenaan als je die toevoegt als ontvanger? In het laatste geval staat er mss zo’n mailtip ingesteld op de user los van de out of office, zit ergens in het ECP als ik mij niet vergis (tis lang geleden).
 
Waar verschijnt dat? Krijg je zo’n reply terug (eens testen met een nieuw mailadres gezien je die maar één keer krijgt) of enkel zo’n mailtip bovenaan als je die toevoegt als ontvanger? In het laatste geval staat er mss zo’n mailtip ingesteld op de user los van de out of office, zit ergens in het ECP als ik mij niet vergis (tis lang geleden).
Ik heb het met uw tip gevonden. Wij keken in de portal bij 'Manage automatic replies'. Dat stond inderdaad uit. Maar bij 'Mail Tip' stond wel nog die boodschap. Die heb ik verwijderd en nu is het weg. Bedankt dus voor uw tip!
 
Terug
Bovenaan