Oude intel sandy/ivy bridge setup: lga1155 i3 3250 bv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevraagde goederen
Oude intel sandy/ivy bridge setup: lga1155 i3 3250 bv (of i5)
Zoek naar een oude intel setup.

-CPU: Bij voorkeur een snel geklokte dual core i3 ala 3250.
-GPU: Uit die periode of iets nieuwer erin zou ideaal zijn ( R7 250x bv )
-Mobo: geen vereisten maar iets high-end van een decennium geleden is natuurlijk tof :p
-Ram: 4gb DDR3 eender wat
-Case: niet verplicht maar compleet Micro-ATX systeem zou ideaal zijn natuurlijk!
-PSU: alst maar werkt.
-HDD: Niet persé nodig maar een kleine SSD mag altijd.

Ik weet dat veel (dell/hp) SFF systemen for cheap te krijgen zijn maar probleem is telkens de form factor en gebrek aan graka. Een degelijke (uit die periode) graka vinden die past is moeilijk en zit er vaak ingepropt zonder airflow.

Ik zie prijzen op 2dehands van €60-70 tot €100 afhankelijk van de hardware voor complete systemen. Dus ergens daartussen liefst.

Graag afhalen natuurlijk want verzenden is wss delicaat .. maar pak een straal van 40km rond Nazareth ofzo. (Ga ook niet naar limburg sjeezen) Heb tijd dus ik zie wel wat er uit de bus komt :)

Laatst bewerkt:
Had het niet gedacht maar zojuist op 2dehands al iets gevonden dat aan alle verwachtingen voldoet :) zondag ga ik de setup afhalen. Dus bij deze is het niet meer nodig (tenzij het tegenslaat en ik hier maandag weer terug ben :p) Maar goed normaal ben ik met uitzondering van de windows licentie voorzien en kan ik de retro toer opgaan met een win XP gaming build. Om hopelijk mij lang genoeg bezig te houden tot deze godvergeten hardware crisis voorbij is want erger me er al meer dan een half jaar dood aan. En dan eind vh jaar of begin volgend jaar zien voor een nieuwe setup (die aan msrp prijzen te bouwen is en niet x2).

Nu nog wat nadenken over welke monitor ik best ga gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan