Opmerkelijke huizen te koop

Speciaal. Al zitten ze weer met termen te gooien die totaal niet kloppen natuurlijk.

• Subtype Villa
:rofl:
vil·la (de; v(m); meervoud: villa's; verkleinwoord: villaatje)
1
landelijk gelegen, vrijstaand groot woonhuis
Dat komt natuurlijk niet eens in de buurt.

Kwam onlangs dit tegen.
Was redelijk opmerkelijk :p

g9k9Kt9.png

Holy fuck neemt es wat LSD en zet u dan in deze kamer ... het angstzweet breekt mij nu al uit :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

uitzonderlijk-burgerhuis-het-lucas-huys-te-brugge

Heh funny, 1 van mijn jeugdmaten woonde in het huis erlangs (met rieten dak, wat ge op de eerste foto ziet).
Sjieke buurt daar, voor wie de goudkust niet kent :unsure:.

Exclusieve villa (Lanaken - Limburg)

Jammer, ik vind de vloer nie zo mooi in de bureau en boven :unsure:
Wat zou dat moeten kosten ?
Je moet voor de leut eens dat EPC opendoen en kijken naar wat de kostprijs zou zijn voor het isoleren van alles ;), rekening houdende dat ze al op niveau B zitten.

Dat is hoger dan het gemiddeld budget van een woning :p.
Ik blijf mij toch afvragen wie tegenwoordig nog effectief 1 - 3 miljoen neerlegt om al die woningen te kopen die daar in de toekomst nog gaan vrij komen...

Je moet voor de leut eens dat EPC opendoen en kijken naar wat de kostprijs zou zijn voor het isoleren van alles ;), rekening houdende dat ze al op niveau B zitten.

Dat is hoger dan het gemiddeld budget van een woning :p.
Ik blijf mij toch afvragen wie tegenwoordig nog effectief 1 - 3 miljoen neerlegt om al die woningen te kopen die daar in de toekomst nog gaan vrij komen...
Lol. Ja iets zegt me dat ge dat er nie gaat uithalen die kostprijs.
Geen zonnepanelen, hoe krijgt die zen zwembad warm. Denk dat die zen jaarlijkse stroomfactuur nogal tegen valt - misschien de reden van verkoop :crazy:

Ja, je voelt de ziel wel van dat huis zo....
Ne gang die perfect in een slachthuis past, een badkamer waarop iemand kan trippen, een foto ertussen met niets herkenbaar op, dus vast door dat trippen....
Topkoopje! Duidelijk waar voor z'n geld!

(En dan nog in @Lint bebouwing... :unsure:)

Terug
Bovenaan