Uitzonderlijk gewoon, uitzonderlijk de norm, uitzonderlijk normaal,..."Uitzonderlijk" kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden hé.
Uitzonderlijk duur, uitzonderlijk goedkoop, uitzonderlijk lelijk, ....
Ik denk dat jij mij ook wel snapt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitzonderlijk gewoon, uitzonderlijk de norm, uitzonderlijk normaal,..."Uitzonderlijk" kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden hé.
Uitzonderlijk duur, uitzonderlijk goedkoop, uitzonderlijk lelijk, ....
Inderdaad, ik zal nooit snappen dat je niet [FORNUIS - WERKRUIMTE - POMPBAK] als 1 aangesloten geheel hebt. Zie je trouwens nu ook vaak met de eiland trend. Fornuis op het eiland en pompbak aan de muur (of vica versa). Dat moet toch een gesmos van jewelste zijn op die vloer?Die keuken komt recht uit de Ikea. Dat front heet daar Voxtorp. Ik snap niet waarom dat werkblad op foto 12 onderbroken werd met een hogere kast (die met de bloempot op). Men had het praktischer kunnen inrichten door boven het kook- en spoelgedeelte ook bovenkasten te plaatsen. Op die manier kon men die dampkap ook wegwerken. Zelden zo'n ondoordacht keukenontwerp gezien.
Was geen plaats voor op het eiland.Inderdaad, ik zal nooit snappen dat je niet [FORNUIS - WERKRUIMTE - POMPBAK] als 1 aangesloten geheel hebt. Zie je trouwens nu ook vaak met de eiland trend. Fornuis op het eiland en pompbak aan de muur (of vica versa). Dat moet toch een gesmos van jewelste zijn op die vloer?
Bij ons zal de nieuwe keuken ook gewoon met fornuis en pompbak op het eiland zijn en daartussen werkruimte. Zoals het hoort IMO.
Maar in een privékeuken sta je toch meestal alleen te koken? En buiten het potentiële gesmos op de vloer, zou ik her gewoon psychologisch zot van komen om altijd tussen die "delen" heen en weer te lopen.Was geen plaats voor op het eiland.
En op gebied van gesmos is dat eigenlijk niet noodzakelijker meer dan als ze langs elkaar stonden zoals in de traditionele keuken van vroeger. Allez ik zie persoonlijk toch niet waarom dat dat meer zou zijn.
Enigste wat ik moet doen om te koken of een pot in de afwasbak te leggen is mij gewoon omdraaien. Is veel minder op en weer geloop dan dat ik vroeger bij mijn grootmoeder of bij mijn vader moest doen. Waar de afwasbak +/-3 meter naar rechts (of links bij mijn grootmoeder) lag. Omdat ze ertussen toch wel graag wat werkruimte hadden.Maar in een privékeuken sta je toch meestal alleen te koken? En buiten het potentiële gesmos op de vloer, zou ik her gewoon psychologisch zot van komen om altijd tussen die "delen" heen en weer te lopen.
Ik begrijp je punt wel, maar ik volg je redenering niet.Uitzonderlijk gewoon, uitzonderlijk de norm, uitzonderlijk normaal,...
Ik denk dat jij mij ook wel snapt.
Als jij geen pot een meter kan verplaatsen zonder te smossen ligt het eerde aan jou hoorInderdaad, ik zal nooit snappen dat je niet [FORNUIS - WERKRUIMTE - POMPBAK] als 1 aangesloten geheel hebt. Zie je trouwens nu ook vaak met de eiland trend. Fornuis op het eiland en pompbak aan de muur (of vica versa). Dat moet toch een gesmos van jewelste zijn op die vloer?
Bij ons zal de nieuwe keuken ook gewoon met fornuis en pompbak op het eiland zijn en daartussen werkruimte. Zoals het hoort IMO.

Ik heb vooral een Mrs hier die er nogal een slagveld van kan maken. Dus dat calculeer ik ook mee inAls jij geen pot een meter kan verplaatsen zonder te smossen ligt het eerde aan jou hoor![]()

Opmerkelijk want:
Even terzijde: een bad in de slaapkamer is wel een pet peeve van mij, in het spinnenseizoen zou ik continu gaan checken dat er geen huisspin in is gevallen waardoor ik 's nachts niet goed zou slapen.Opmerkelijk want:
- Onder de 500 voor iets dat helemaal in orde is
- Op een goede ligging in een dure regio
Tuin vind ik wat klein maar is doenbaar. Al bij al eentje waar ik zelf voor zou gaan moest ik actief zoeken.

Ik ben in exact zo een huis opgegroeid.![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , Instelprijs : € 180.000
Dit pand wordt op internet verkocht van 25/04/2022 tot 03/05/2022. Rustig gelegen half-open woning met zicht op het kanaal. Met op het gelijkvl: inkomhall, 2 dooreenlopende plaatsen, keuken, aanbouw en tuin, op 1ste verdiep 3 slpkm en badkm; hoger de zolder met 2 mansardes. PV toewijs op 06/05...www.immoweb.be
Wat zou er hier gebeurd zijn? Het zag er al jaren verwaarloosd uit.
Zal wel direct verkocht worden. Is in een rustige straat gelegen, vlak langs het water. Totaal strippen en met een mooie winst verkopen.
Dat ziet er afgebrand uit precies. Zo wat random dakherstellingen, nog wat roetaanslag aan de nok te zien ook en boven de ramen boven is het ook niet al te proper meer.![]()
Dit pand wordt op internet verkocht van 25/04/2022 tot 03/05/2022. Rustig gelegen half-open woning met zicht op het kanaal. Met op het gelijkvl: inkomhall, 2 dooreenlopende plaatsen, keuken, aanbouw en tuin, op 1ste verdiep 3 slpkm en badkm; hoger de zolder met 2 mansardes. PV toewijs op 06/05...www.immoweb.be
Zal wel direct verkocht worden. Is in een rustige straat gelegen, vlak langs het water. Totaal strippen en met een mooie winst verkopen.
Of voor die walen die tot hun oren in het water zaten..Er worden twee nooddorpen gebouwd voor Oekraïnse vluchtelingen : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/25/nooddorp-antwerpen/
Wel interessante woningen: volledig ingerichte prefab units , vier containers worden gecombineerd tot een woning + bungalows.
Zou dat ook in "normale" tijden geen deel van de oplossing kunnen zijn voor de krapte op de huizenmarkt?
Biddit![]()
Voor permanente bewoning waar je een domicilie wil plaatsen, moet je aan alle epb-eisen voldoen. Dat jaagt alles de hoogte in.Er worden twee nooddorpen gebouwd voor Oekraïnse vluchtelingen : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/03/25/nooddorp-antwerpen/
Wel interessante woningen: volledig ingerichte prefab units , vier containers worden gecombineerd tot een woning + bungalows.
Zou dat ook in "normale" tijden geen deel van de oplossing kunnen zijn voor de krapte op de huizenmarkt?
De omheining in snelbouwsteen heeft ook een zekere charme. Dit alles voor nog geen half miljoen euro's!Opmerkelijk want:![]()
Herenhuis te koop , 3 slaapkamers , € 485.000
ONDER OPTIE --- BEZOEKDAG 26/03 VOLZET. INDIEN WONING NOG NIET VERKOCHT ZAL EEN BIJKOMENDE BEZOEKDAG GEPLAND WORDEN. --- Volledig gerenoveerde, instapklare en karaktervolle woning te koop in Kobbegem (Asse) op een terrein van +/- 305m2 met buitenzwembad. Bewoonbare oppervlakte +/- 185m2. Op...www.immoweb.be
- Onder de 500 voor iets dat helemaal in orde is
- Op een goede ligging in een dure regio
Tuin vind ik wat klein maar is doenbaar. Al bij al eentje waar ik zelf voor zou gaan moest ik actief zoeken.

de vloer zal koud zijn he!waarom leggen mensen een tapijt onder hun wc?![]()