Opmerkelijke huizen te koop

Wat was de vraagprijs nu weer?

Vorige week een halfopen van 2015 zien gaan te Merchtem via biddit.
  • 3 are
  • Nog geen oprit of terras
  • gevelbreedte 6 meter en tegen straat
  • 2 slaapkamers
  • geen binnendeuren en de laminaat kon terug opgebroken worden
  • ernstig vochtprobleem in de badkamer
  • 130m2 bewoonbaar
  • geen garage
  • 60m2 zolder beschikbaar evenwel met het trapgat op de verkeerde plaats en geen dakramen.
  • 480K goed zot.

Laatst bewerkt:
Nog zo eentje van de pot gerukt hier bij mij int dorp.
Ligt dit aan mij of is dit echt wel gek?

Ik vind dat precies wel meevallen? 500k voor een huis van 210m² bewoonbare opp., 7a grond, EPC 150 en volledig gerenoveerd (ook al is niet alles mijn stijl misschien). Het blijft een lelijk huis van buiten, maar er zijn toch een pak meer panden waar je een grotere miskoop mee kunt doen dat dat pand.

Ik vind dat precies wel meevallen? 500k voor een huis van 210m² bewoonbare opp., 7a grond, EPC 150 en volledig gerenoveerd (ook al is niet alles mijn stijl misschien). Het blijft een lelijk huis van buiten, maar er zijn toch een pak meer panden waar je een grotere miskoop mee kunt doen dat dat pand.
Geen idee of dit lukt en je te zien krijgt wat ik zie; https://www.google.be/maps/@50.9838478,4.0375334,128a,53.2y,230.96h,46.41t/data=!3m1!1e3
Maar die 7a stelt op die manier niets voor he, dat tuintje is een spie.
Beter voor de waardering van mijn woning allesinds, maar ik vind het een absurde prijs als je verder kijkt dan de cijfertjes.

Misschien weer een boomerkoppel dat een overpriced (nieuwbouw) appartement heeft gekocht in de stad en de huidige markt probeert uit te buiten door hun huis veel te duur te willen verkopen onder de noemer 'er moet maar ene zot zijn die het biedt he'.

:puke:

Geen idee of dit lukt en je te zien krijgt wat ik zie; https://www.google.be/maps/@50.9838478,4.0375334,128a,53.2y,230.96h,46.41t/data=!3m1!1e3
Maar die 7a stelt op die manier niets voor he, dat tuintje is een spie.
Beter voor de waardering van mijn woning allesinds, maar ik vind het een absurde prijs als je verder kijkt dan de cijfertjes.

Nee, 7a stelt in deze vorm niets voor. Ik heb het puur op de cijfers gehouden.
Maar opnieuw, in deze markt, waar er waanzinnig veel geld wordt gegeven aan absolute rommelpanden denk ik dat er slechtere kopen zijn. En het zou me niet verbazen moest het snel weg zijn.

Ik snap dat het voor biddit is en dat de kwaliteit van de foto's daar doorgaans laag is, maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat iemand niet eventjes die flesjes frisdrank opraapt in de woonkamer, dat is 5 seconden werk...

EDIT: laat maar, ik zit aan de foto's van de keuken nu, niets kan die woonst presentabel maken.
Als verhuurder mag je strikt genomen niet aan dat flesje frisdrank komen als dat van de huurder is ;).

En idd, dat flesje zal het verschil niet maken :p

haha, foto 19. Er heeft iemand zijn best gedaan om die kraan helemaal op te blinken.

Die streek en de afwerkingsgraad van dat huis maken die prijs toch echt te hoog imho.
Zoals hierboven aangehaald waarschijnlijk een ouder koppel dat denkt de hoofdprijs te kunnen vragen in de huidige markt.

Misschien zijn alle kroonluchters wel 100.000 euro waard?

Een paar rare interieurkeuzes:
-die pompbak in de badkamer, zoiets heb ik nog nooit gezien.
-dampkap in de keuken lijkt me zo laag?
-eigenlijk kan ik aan die keuken gewoon niet uit, had liever 1 foto gehad waar alles opstond.

-eigenlijk kan ik aan die keuken gewoon niet uit, had liever 1 foto gehad waar alles opstond.
Die pompbak tot daar nog aan toe. Het is de idiote kraan erachter en de keuken, tja gewoon niet groot genoeg om in een keer te trekken zonder breedhoek/fisheye lens? Ik vermoed ook een hoog plafond en daardoor een erg lange dampkap.

Zoals hierboven aangehaald waarschijnlijk een ouder koppel dat denkt de hoofdprijs te kunnen vragen in de huidige markt.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het een ouder koppel is. Daarvoor ziet het er binnen te fris uit. De "renovatie" is duidelijk wel gedaan met een beperkt budget. De meubels zien er ook te goedkoop en modern uit voor oude mensen.

Een paar rare interieurkeuzes:
Die keuken komt recht uit de Ikea. Dat front heet daar Voxtorp. Ik snap niet waarom dat werkblad op foto 12 onderbroken werd met een hogere kast (die met de bloempot op). Men had het praktischer kunnen inrichten door boven het kook- en spoelgedeelte ook bovenkasten te plaatsen. Op die manier kon men die dampkap ook wegwerken. Zelden zo'n ondoordacht keukenontwerp gezien.

Die badkamer pompbak op foto 15 is inderdaad vreselijk. Dan liever het functionele model van de Ikea zoals op foto 22.

Terug
Bovenaan