Opmerkelijke huizen te koop

Dan heb ik het wel over iets gelijkaardigs:
En niet over een centraal luchtverwarmingssysteem, dat is nog iets heel anders. Dat blaast stof rond en dergelijke, zeer rap warm maar ook zeer rap terug koud dus imo niet echt comfortabel. Ook veel aan/uit. Een lucht lucht warmtepomp kan dat misschien al beter moduleren waardoor die langer aan een stuk kan blazen en de snelheid regelen van de ventilator en dergelijke.

Ik zou denken dat dat ooit een kantoorgebouw geweest is ofzo?
Ik vrees van niet. 20 jaar geleden was die loft stijl de grote mode. Maar zo extravagant had ik het nog nooit gezien.

Die raampartijen en buizen ... precies dystopische scifi

Kom binnen, hang uw harnas aan de kapstok, de lakei zal uw paard in de stal zetten:

Instapklaar is toch een beetje eufemistisch. :unsure: alle, het klopt wel, maar iemand met dat budget gaat toch eerst wat willen opknappen...

Kom binnen, hang uw harnas aan de kapstok, de lakei zal uw paard in de stal zetten:

Omg, dat is niet super ver van waar mijn grootouders woonden.
Is dat pand ooit niet op tv geweest? Huizenjagers dacht ik, maar ik kan me ook vergissen. ik meen nog te herinneren dat er op dat dak een feestje of een drink was ofzo.

Staat al super lang te koop. Stond in juli nog aan 600k als ik mij niet vergis.

Instapklaar is toch een beetje eufemistisch. :unsure: alle, het klopt wel, maar iemand met dat budget gaat toch eerst wat willen opknappen...

Wel ideaal gelegen: nadat je al je geld in je kasteel hebt gestoken is het maar 10 meter naar de bushalte.

Na de voorgevelbekleding was het geld ook op precies...

De wc-bril met watermotiefke doet het voor mij! :unsure:

Ze liegen eigenlijk niet hé, ze schrijven letterlijk "instapklaar anno 1902...". Dus in 1902 was dit onding helemaal instapklaar. :unsure:

Ik zie vaak potentieel om toch van iets ogenschijnlijk lelijks toch iets knap te maken, maar hier zou dat toch heel erg veel geld kosten.

Vloerconvectoren worden wel meer geplaatst dacht ik hoor of is dat meer iets van vroeger?

Lijkt me meer wat voor @Brecht om te beantwoorden.
Wij hebben 2 convectorputten. Erg handig in combinatie met ramen tot op de grond... Regelmatig eens te stofzuigen (en dan hoor je de wasco's en lego-stukjes door de stofzuigerslang kletteren).

Ik snap dat het voor biddit is en dat de kwaliteit van de foto's daar doorgaans laag is, maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat iemand niet eventjes die flesjes frisdrank opraapt in de woonkamer, dat is 5 seconden werk...

EDIT: laat maar, ik zit aan de foto's van de keuken nu, niets kan die woonst presentabel maken.

DWBH_S02_E08_v210304.mp4_.10_41_52_20.Still059.jpg

Ik denk dat ik de eigenaars ken? :unsure:

Doet me denken vanuit 'De vuilste job van vlaanderen' zo'n huis.
Dit huis is om letterlijk alles uit te metsen & grondig te renoveren. Voor die prijs zeker doenbaar.

Dit ziet er mij toch maar een heel rare indeling uit, maar het leefgedeelte :love:

Mooi, recent huis op zich en goed gelegen ( uitzicht op de velden en geen directe buren), maar toch wel heel stevig voor een huis zonder tuin

Mooi, recent huis op zich en goed gelegen ( uitzicht op de velden en geen directe buren), maar toch wel heel stevig voor een huis zonder tuin
Ik vind die keukenkasten en badkamermeubels er redelijk low budget uitzien...

Terug
Bovenaan