Herman De Croo
Well-known member
Dat huis heeft hier maanden geleden ook al gestaan btw
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Found & Baker zetten ze achterliggend wel een prijs, je kan die te weten komen door op prijs te filteren en dan te zien tot welk niveau de advertentie blijft verschijnen. Voor dit huis is de vraagprijs dus 5.900.000
Zouden ze een bod aanvaarden van 200?Dat huis heeft hier maanden geleden ook al gestaan btw

200 miljoen? zekerZouden ze een bod aanvaarden van 200?![]()

Bepaalde ruimtes hebben wel wat restyling nodig, maar voor de rest zou ik me daar wel content voelen denk ik.![]()
Huis te koop , 9 slaapkamers , € 4.850.000
In een groene, residentiële buurt gelegen, zonnige, klassieke woning van ± 1600 m² met buitenzwembad, inpandige garages voor 9 wagens, een volledig ingerichte bar met pooltafel en ruim bureau met aparte inkom. Volledig aangelegde tuin van ca. 6.400 m² met diverse zonneterrassen en overdekt...www.immoweb.be
Zo’n gigantische bewoonbare oppervlakte zie je meestal toch enkel bij oude kastelen of landhuizen. Maar dit is een nieuwbouw uit 2000.

Wa kost da zo een conciërge?https://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel
Damn, ik denk dat we misschien niet willen weten wat dat moet kosten.
Overname aandelen Luxemburgse vennootschap.https://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel
Zot huis idd.https://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel

Zot huis idd.
Volgens mij is dat van een rijke Franse familie die hotels uitbaat ofzoiets.
Denk dat hier ene van het nieuwsblad meeleesthttps://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel

Ik had het huis nu ook wel gevonden door 1 of andere auto-websiteDenk dat hier ene van het nieuwsblad meeleest
![]()
Indrukwekkende villa staat te koop, en vooral de garage tart de verbeelding
Je hebt huizen die op de vastgoedmarkt komen en dan heb je exceptionele huizen die plots te koop staan. Zoals dit, met een wel heel uitzonderlijke troef onder de grond.m.nieuwsblad.be

Dat huis heeft hier maanden geleden ook al gestaan btw
Prachtig staaltje journalistiek hoorDenk dat hier ene van het nieuwsblad meeleest
![]()
Indrukwekkende villa staat te koop, en vooral de garage tart de verbeelding
Je hebt huizen die op de vastgoedmarkt komen en dan heb je exceptionele huizen die plots te koop staan. Zoals dit, met een wel heel uitzonderlijke troef onder de grond.m.nieuwsblad.be

Haha ik dacht net hetzelfde.Prachtig staaltje journalistiek hoor![]()
Aan de juiste prijs welInderdaad, denk niet dat je zoiets snel kwijt geraakt en al helemaal niet als het in een Luxemburgse vennootschap zit.
maar ik denk dat de eigenaar dat niet de juiste prijs gaat vinden 
ik denk dat als ge dat als particulier kunt neerleggen dat ge wel al in dat wereldje van die constructies moet gaan zitten.Overname aandelen Luxemburgse vennootschap.
Hoe krijg je dat rond?
Stel je wil (helaas niet voor mijn portemonnee) dat als particulier kopen?
Moet je dan al een hele constructie opzetten?
Moest ik nu Euromillions winnen, ik zou het toch kopen.ik denk dat als ge dat als particulier kunt neerleggen dat ge wel al in dat wereldje van die constructies moet gaan zitten.
(unless Euromillions winner orzo, ma dan betaalt ge u blauw aan onderhoud van dat ding)
Wat voor een megalomaan en smaakloos ingericht stuk stront is me dat jong? :')![]()
Huis te koop , 9 slaapkamers , € 4.850.000
In een groene, residentiële buurt gelegen, zonnige, klassieke woning van ± 1600 m² met buitenzwembad, inpandige garages voor 9 wagens, een volledig ingerichte bar met pooltafel en ruim bureau met aparte inkom. Volledig aangelegde tuin van ca. 6.400 m² met diverse zonneterrassen en overdekt...www.immoweb.be
Zo’n gigantische bewoonbare oppervlakte zie je meestal toch enkel bij oude kastelen of landhuizen. Maar dit is een nieuwbouw uit 2000.
Dit is dan weer schitterend, op het rieten dak na.https://www.found-baker.com/panden/exceptioneel-landgoed-voor-autoliefhebbers-ursel
Wel een opvallende keuzes van wagens. Voor een dik half miljoen aan Ferrari's, en een A3.Dat huis is mij wat te groot, maar doe garage staat mij wel aan, al zou dien dan eigenlijk wel weer wat groter mogen zijn.
Die is misschien van de fotograaf?Wel een opvallende keuzes van wagens. Voor een dik half miljoen aan Ferrari's, en een A3.
Die vloerenZelden een huis gezien dat zo goed in een bepaalde stijl blijft. Die parketvloer in de slaapkamer, dat hout van die dressing, die traphal, ... Enkel de industriële kelder steekt af, maar ik denk niet dat iemand daar ooit over gaat vallen
En ik had ook liever wat meer organische vormen in de tuin gezien. Maar algemeen is dat mogelijks 1 van de mooiste huizen die ik ooit al heb zien passeren in België