Opmerkelijke huizen te koop

Geen huis, maar een bouwgrond... Opmerkelijk goedkoper dan de normale prijs/m² in Grimbergen (+-450-500/m²) en nochtans gunstige oriëntatie (Zuid) en straatbreedte (20 meter).
Het perceel is natuurlijk de tuin met zwembad van de villa ernaast... Ik vraag mij af of dat de lage prijs verklaart, want dan zie ik niet echt het nadeel
Tenzij zo'n zwembad opvullen natuurlijk handenvol geld kost..

Sowieso bizarre move... Ik zou toch denken dat je de waarde van die villa enorm devalueert door de tuin te verkopen :unsure:
Lage prijs? 300k voor nog geen 800m² grond. Ben toch blij om niet in zo'n regio te moten wonen ze.

Woonde gij niet in de westhoek waar die wateroverlast was? Stond enen in de krant, dierenarts die op een 'eilandje' zat door de regen afgelopen week.
Ja, da's hier. Wij zaten op datzelfde eiland. Denk een 10 tal huizen/boerderijen die samen afgesloten waren.

Edit: just efkes opgezocht. Was blijkbaar nog een andere dierenarts :p

Lijkt op het eerste zicht wel veel waar voor uw geld, alleen raar dat er geen foto's van de kelder zijn.

Lijkt op het eerste zicht wel veel waar voor uw geld, alleen raar dat er geen foto's van de kelder zijn.
Die zal regelmatig onderlopen :p

Wat is dat op foto 10? Wedstrijdje om ter meest afdekplaatjes tegen de muur te hangen?

Zelfs als ze mij betalen zou ik er nog niet in willen wonen :laugh:

Het miljoenenkwartier in Gent was vroeger zeker een hot spot.
Veel verschillende gebouwen als monument beschermd.
Maar ik weet niet of die uitstraling nu nog zo hard weegt...

Ik vind het wel een heel mooi huis. Heel speciaal, op een positieve manier.

Om erin te wonen zou ik het nader moeten bekijken maar puur qua architectuur is dit wel een pareltje.

Het miljoenenkwartier in Gent was vroeger zeker een hot spot.
Veel verschillende gebouwen als monument beschermd.
Maar ik weet niet of die uitstraling nu nog zo hard weegt...

Het miljoenenkwartier is op zich heel goed gelegen: groene omgeving, mooi park, dichtbij station Gent-Sint-Pieters maar ook dicht bij uitvalswegen, statige huizen, straalt grandeur uit. Maar aan de andere kant zou ik voor dergelijke bedragen toch iets dichter bij het historisch stadscentrum willen wonen. Het is niet het type buurt waar je uit de deur stapt en op wandelafstand meerdere restaurants en café's hebt.

Maar goed, je kunt niet alles hebben natuurlijk.

Ik vind niet alle ruimtes even mooi, maar er zitten wel een aantal pareltjes tussen. Het heeft grandeur en tegelijk valt er zeker een gezellige thuis van te maken. 1000x liever dit dan een kille hedendaagse doodskist van glas en beton.

Coronaprijzen?

Terug
Bovenaan