Opmerkelijke huizen te koop

Eens iets anders dan de dure villa's die vaak gepost worden:
7 appartementen voor €1.6 miljoen
En dan 1 simpel foto'ke plaatsen van de voorgevel. Het heeft mijn interesse alvast niet gewekt.

Huuropbrengst kan verhoogd worden, mits de juiste huurders.
:rofl:

Dat zinnetje van de huuropbrengst is wat bizar... Wat zit er dan nu in? Wanbetalers? Is het verhuurd via het OCMW? Wie zoeken ze daar te vinden in Arendonk? Eurocraten of expats? :)

Als je 3% (bruto) rendement wilt halen dan zal elk appartement voor gemiddeld 571 euro. Misschien...

Dat zinnetje van de huuropbrengst is wat bizar... Wat zit er dan nu in? Wanbetalers? Is het verhuurd via het OCMW? Wie zoeken ze daar te vinden in Arendonk? Eurocraten of expats? :)

Als je 3% (bruto) rendement wilt halen dan zal elk appartement voor gemiddeld 571 euro. Misschien...

3% bruto rendement is wel erg laag, onder de 4% lijkt me dat geen goeie zaak. Het huidige bruto rendement is 3,45% als ik die info lees.
Ze spreken trouwens enkel over aantal slaapkamers, niet eens over hoeveel appartementen het gaat toch?

En inderdaad, ze hebben nogal moeite gedaan met 1 buitenfoto, good luck om daarmee iemands interesse te wekken.

Ik vermoed dat het ook niet kwetsend bedoeld, maar een gevolg van de algemene verkleutering van onze taal.

Een "huisje" moet waarschijnlijk klinken als een gezellige plek en ideale broedplaats voor de toekomstige "kindjes". Later hopen ze dat ze hun "groentjes" goed naar binnen smikkelen, en gaan ze met ze hun "fietsje" naar het "buurtschooltje".
Op vrijdagavond worden bevriende "koppeltjes" uitgenodigd om samen wat "kaasjes" en "IPA-biertjes" te consumeren, wordt het nieuwe "K3-tje" besproken, en oh heb je hun nieuwe "plaatje" al gehoord?

Om gek van te worden.

Idd. Er is niets mis met "mijn man" en "mijn wijf".

Mbt de verkleinwoordjes: vaak van toepassing bij zaken rond kinderen he. Als een kind groenten eet zijn het al rap de groentjes in het mondje en dan met het fietsje naar school. Maar als mijn vriendin haar groenten niet opeet is het eerder kzweir et vrommins wuk is da toch altid me die groesels

3% bruto rendement is wel erg laag, onder de 4% lijkt me dat geen goeie zaak. Het huidige bruto rendement is 3,45% als ik die info lees.
Ze spreken trouwens enkel over aantal slaapkamers, niet eens over hoeveel appartementen het gaat toch?

En inderdaad, ze hebben nogal moeite gedaan met 1 buitenfoto, good luck om daarmee iemands interesse te wekken.
Een standaard appartement heeft toch meestal maar 1 badkamer :unsure:

eigendom met karakter? :oink:

den achtertuin is bekan binnen aan't groeien, tis even goed geïsoleerd als een kartonnen doos, en da interieur was al gedateerd toen dat 't gebouwd werd

en dan nog eens aan 310k... sommige verkopers hebben echt geen realiteitsbesef

den achtertuin is bekan binnen aan't groeien, tis even goed geïsoleerd als een kartonnen doos, en da interieur was al gedateerd toen dat 't gebouwd werd

Huis staat precies scheef ook.

Voor iemand die veel zelf kan eventueel, anders betaal je je blauw.

Als ge veel karakter hebt en handen aan uw lijf, is dit het geschreven huis voor jou.

Voor iemand met veel kinderen ;)

Voor iemand met veel kinderen ;)
Of met ambities om een hoerenkot uit te baten.

Maar amaai, best wel schoon huis. Steek daar nog 100k a 150k in en ge hebt een serieus dik kot.

Ik vind het anders nog iets hebben...

Als je naar dat soort huizen kijkt kan het volgende misschien iets zijn voor je: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/ninove/9400/9573141?searchId=61a9d355b8653

Dat heeft inderdaad niets van karakter, tenzij ze spreken over het karakter van een loods, zelden zo'n doods en karakterloos kot gezien :p

Lijkt me ook een fantastisch professionele immo-site, je kan de pixels tellen op de foto van die makelaar. Het is nog nét niet in 4 kleuren (cyaan - roze - zwart - wit)...

Geen huis, maar een bouwgrond... Opmerkelijk goedkoper dan de normale prijs/m² in Grimbergen (+-450-500/m²) en nochtans gunstige oriëntatie (Zuid) en straatbreedte (20 meter).
Het perceel is natuurlijk de tuin met zwembad van de villa ernaast... Ik vraag mij af of dat de lage prijs verklaart, want dan zie ik niet echt het nadeel
Tenzij zo'n zwembad opvullen natuurlijk handenvol geld kost..

Sowieso bizarre move... Ik zou toch denken dat je de waarde van die villa enorm devalueert door de tuin te verkopen :unsure:

Terug
Bovenaan