Opmerkelijke huizen te koop

‘Industrieel karakter’ van den Aldi.
Lekker kleurenpalet daarzo.

Qua tuin duim omhoog, iet of wat overschat voor zo'n ligging en binnenin zit er geen lijn in maar dit is wat tweeverdieners met twee kinderen willen.

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/bel-etage/te-koop/grimbergen/1850/9552528?searchId=619b63e16d533

De vastgoedmarkt is duidelijk nog aan het stijgen :thinking:

Bovenstaande voor 1.3 miljoen... In optie bovendien!?!

Onderstaande voor een half miljoen minder in dezelfde regio:

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/grimbergen/1850/9525011?searchId=619b6498ba537

Heb soms toch mijn twijfels over dat aanbod op immoweb...
Dan mag dat nog een dure regio zijn, dat eerste huis gaat toch nooit voor die prijs gaan. Dat kan toch niet…

Ik weet ik ga tegen EPC-schenen schoppen, maar fuck EPC als je zulke woning ziet toch ?

Lovely !!

Ik weet ik ga tegen EPC-schenen schoppen, maar fuck EPC als je zulke woning ziet toch ?

Lovely !!
Disneyland torentje :love:

Lovely !!
Neeje.

Je kunt mooi ook hebben met een goed EPC of EPB. Het kost u gewoon geld. Dus moet de prijs daarvan dan maar naar onder zodanig dat men dat even mooi kan houden maar met een deftig EPC.

In zo'n keet kan je ook overwegen uwe main living goed te isoleren en daar in de winter vertoeven.

Mooi dat zeker!

Eentje van hier in het dorp. Staat nu al de tweede keer te koop. Door het onpraktische krijgen ze het aan de straatstenen niet kwijt. Enkel goed voor een kangaroo woning.

Geen enkele foto van binnen. Dat kan ofwel poepsjiek zijn of poeplelijk en aftands.

Ik gok op aftands, als ze spreken van te renoveren. En 10 foto's van de buitenkant onder een andere hoek getrokken... Ik denk dat ze hopen dat mensen aangesproken zijn door de buitenkant, om dan tijdens het bezoek pas de shock te krijgen van hoeveel werk er binnen aan is.

'behoud van industrieel en historisch authentiek karakter energieverbuik'
->
Primair energieverbruik748 kWh/m²

🤡

Geen enkele foto van binnen. Dat kan ofwel poepsjiek zijn of poeplelijk en aftands.
Is compleet in verval hoor ik via via. Vandaar geen foto's.

Laatst bewerkt door een moderator:

Eentje van hier in het dorp. Staat nu al de tweede keer te koop. Door het onpraktische krijgen ze het aan de straatstenen niet kwijt. Enkel goed voor een kangaroo woning.
https://www.biddit.be/nl/catalog/detail/206195

Dit is ook bij u in het dorp :eek:

Charmant hoor.... Ik vind daar niks charmant aan.
Ik vind de laatste jaren het woord "authentiek", "karaktervol", "charmant",... bij woningen dan ook de meest holle begrippen.

Er zijn toch maar zeeeeeer weinig woningen dat ik zo zou benoemen. Ondanks hoor ik veel mensen ze zo wel benoemen.

Ik vind de laatste jaren het woord "authentiek", "karaktervol", "charmant",... bij woningen dan ook de meest holle begrippen.

Er zijn toch maar zeeeeeer weinig woningen dat ik zo zou benoemen. Ondanks hoor ik veel mensen ze zo wel benoemen.
Mensen moeten nu eenmaal voor hunzelf justifiëren waarom ze ofwel de hoofdprijs vragen voor hunne brol of waarom ze zoveel geld gegeven hebben voor hunne brol...

Terug
Bovenaan