Opmerkelijke huizen te koop

Mmmh, dat is ook weer waar. Maar ik kan me toch echt niet inbeelden dat ze dat gat zo maken dat ge daar over moet gaan hangen??
Ideaal voor kruipbabies ...

Volgens mij sluit de vloer wel op dezelfde afstand aan, als de kasten. Het is zo'n beetje duplex / tussenverdiep-achtige toestand.
Ik zou er in ieder geval (al is het maar plexi)glas tussensteken.

Het wordt blijkbaar verkocht onder registratierechten, dus je spaart toch al 333k uit;)

Ik snap nog altijd niet waarom zo'n huizen verkocht worden: peperduur, net gebouwd...
Of hij betaald nu net meer hè. 😃

Ik denk dat mijn kopers ook eerder pech hebben dat ik het verkoop onder registratierechten eigenlijk.

Ik zou het eens moeten uit rekenen hoeveel mijn vraagprijs zou geweest zijn, moest ik het verkopen onder btw

Laatst bewerkt:
Het wordt blijkbaar verkocht onder registratierechten, dus je spaart toch al 333k uit;)

Ik snap nog altijd niet waarom zo'n huizen verkocht worden: peperduur, net gebouwd...
Meestal is zoiets een scheiding.
En ik kan dan ook perfect begrijpen dat 1 van de 2 dan niet de financiën heeft op zo'n bedrag om de andere eventjes uit te kopen.

Je zou toch verwachten dat bij dat budget minstens 1 van beiden zeeer welstellend is en dat dus probleemloos kan overnemen...
In die budgetklasse is het waarschijnlijk haalbaar om "nog eens te proberen". En aangezien je dat huis met 2 gebouwd hebt, zitten er veel aspecten in van de andere. Waarom dan uw geld uitgeven aan een huis dat 50% uw ding is terwijl je er 1 kunt zetten dat 100% uw ding is...

Wat me bij dat huis trouwens opvalt: Zoveel geld en dan een salon zetten waar ge niet in de zetel kunt zitten om tv te zien:
9543555_F.jpg

In die budgetklasse is het waarschijnlijk haalbaar om "nog eens te proberen". En aangezien je dat huis met 2 gebouwd hebt, zitten er veel aspecten in van de andere. Waarom dan uw geld uitgeven aan een huis dat 50% uw ding is terwijl je er 1 kunt zetten dat 100% uw ding is...

Wat me bij dat huis trouwens opvalt: Zoveel geld en dan een salon zetten waar ge niet in de zetel kunt zitten om tv te zien:
9543555_F.jpg
Misschien zijn het personen die weinig belang hechten aan tv kijken.

Terug
Bovenaan