Opmerkelijke huizen te koop

Klopt. Valt nog meer op als je er langsgaat. Wel een heel leuke buurt en het huis straalt inderdaad karakter uit. Je zit ook aan de rand van de Gentbrugse Meersen en de buurt leeft er wel. Wij zijn alleszins sterk geneigd daar de volgende stap te willen zetten.

In de zin van; iets kopen?

Ik krijg er claustrofobie van. €229 000 voor 49 vierkante meters woonruimte

6 foto's van de hele benedenverdieping. Netjes hoor. Ik hoop dan ook dat ik ze nu volledig heb gezien. Het huisje heeft wel een garage, maar dat is dan ook zowat het enige positieve.

Is dat nu gewoon een gat in de vloer of is dat afgedekt met glas? Kan het niet goed uitmaken:

9481116_7.jpg

Hoop wel dat die koper goed verzekerd is, want zoveel trappen zonder leuning en rand rond het trapgat...

Die werftrap

*zucht*

Wat denken mensen dan juist als ze voor zo'n model kiezen?
Dat geeft niet, de mensen die dit kopen zullen altijd wel schoenen dragen?

Waarom niet ineens ook een spijkerbed ...

Die werftrap

*zucht*

Wat denken mensen dan juist als ze voor zo'n model kiezen?
Dat geeft niet, de mensen die dit kopen zullen altijd wel schoenen dragen?

Waarom niet ineens ook een spijkerbed ...
Amai, wie zet nu zoiets in een huis. Zonder schoenen is dat toch pijnlijk en gevaarlijk? Ze kunnen misschien nog een stelling zetten om een extra verdiep te maken.

Is dat nu gewoon een gat in de vloer of is dat afgedekt met glas? Kan het niet goed uitmaken:

9481116_7.jpg

Hoop wel dat die koper goed verzekerd is, want zoveel trappen zonder leuning en rand rond het trapgat...
Ik denk helaas dat het een gat is. Komt mijn volgende vraag, moet ge nu echt over gaan hellen om de kasten open te doen?

Iel daduis is ne potentiele moerdenair.

hqdefault.jpg

Ik denk helaas dat het een gat is. Komt mijn volgende vraag, moet ge nu echt over gaan hellen om de kasten open te doen?
Ik denk dat dat vals perspectief is. Volgens mij ligt dat gat op dezelfde "diepte" als de opening van de kasten. Dus ik denk dat als ge met uw voeten op de rand van het gat staat, ge met uw gezicht tegen de kastdeur staat.

Niet dat het dan plots wel goed ontwerp is...

Die infinity pool op het "dakterras" is wel nice!
ok, ik wil NU dit huis

Ik denk dat dat vals perspectief is. Volgens mij ligt dat gat op dezelfde "diepte" als de opening van de kasten. Dus ik denk dat als ge met uw voeten op de rand van het gat staat, ge met uw gezicht tegen de kastdeur staat.

Hmm, maar dan zou dat ijzeren rek aan de rechterkant vlak tegen die rechtse kast zitten en kan je die rechtse deur ook niet deftig opendoen zonder dat deurtje tegen dat rek knalt.

Hmm, maar dan zou dat ijzeren rek aan de rechterkant vlak tegen die rechtse kast zitten en kan je die rechtse deur ook niet deftig opendoen zonder dat deurtje tegen dat rek knalt.
Mmmh, dat is ook weer waar. Maar ik kan me toch echt niet inbeelden dat ze dat gat zo maken dat ge daar over moet gaan hangen??

Denk het niet want dan zou da rek net voor die kast staan en dan zou die kast niet opengaan. Maar afgaande op hun andere keuzes, kan het misschien nog "normaal" zijn

edit: shellshock was me al voor :)

Terug
Bovenaan