Opmerkelijke huizen te koop

Wat is dat toch met dat lelijk bulldog standbeeld overal
Ik zie dat ook meer en meer. Als je van Deurle naar Nazareth rijdt, zie je 3 rode standbeelden van dieren op 2km van elkaar.
1 rode bulldog naast Auberge de Pecheurs
1 rode koe net voor het rondpunt van de Kortrijksesteenweg
1 rood ander dier bij een communicatiebureau

Het kan al gepost zijn, maar Euh, iemand geïnteresseerd in een stukje bouwgrond? :unsure:

Serieus overpriced
Was oorspronkelijk van mijn grootvader. 15j geleden verkocht aan een amerikaans koppel. (vraag me niet voor hoeveel want kweet het niet)
Geen idee hoeveel ze verandert hebben aan het interieur ( wel een lift gestoken naar het schijnt van de garage naar boven omdat die man invalide was ).

Die mens is al paar jaar dood, die vrouw geen idee van. Had ik het geld, ik kocht het terug om in de familie te hebben.
Maar zou max 1m geven. Staat er ook al jaren verwaarloosd bij. :(

Was oorspronkelijk van mijn grootvader. 15j geleden verkocht aan een amerikaans koppel. (vraag me niet voor hoeveel want kweet het niet)
Geen idee hoeveel ze verandert hebben aan het interieur ( wel een lift gestoken naar het schijnt van de garage naar boven omdat die man invalide was ).

Die mens is al paar jaar dood, die vrouw geen idee van. Had ik het geld, ik kocht het terug om in de familie te hebben.
Maar zou max 1m geven. Staat er ook al jaren verwaarloosd bij. :(
Amai, hoeveel toeval. Woon je nog in de streek of was dit tweede eigendom?

Amai, hoeveel toeval. Woon je nog in de streek of was dit tweede eigendom?
Was 2de verblijf van grootouders. Heel mijn jeugd daar gehad, was fantastisch.
Ze wonen in Westrozebeke op een halfuurtje. Ik woon al een jaar of 10 int waasland maar ga wel nog veel naar WRB / oostduinkerke.
Hebben het huis ingewisseld voor een app. Wat verstaanbaar was op hun leeftijd toen (80j)

Ik ben verkocht :love:

Herbeleef Belle en het Beest in het klein.

Als ik die eettafel zie, speel dit zich in mijn hoofd zich in mijn hoofd af.

Moh. Moest daar tot 2 jaar terug regelmatig zijn met de camion. Altijd een avontuur om binnen te raken, dat is daar nogal krap. :unsure:
Wel uitstekende fotograaf, in 't echt is het niet zo fris meer. Wel uitstekende ligging en magnifiek domein. Hebben ook twee, bijna niet te spotten inritten. Een op de grote baan naar Ieper en een in het centrum van Kemmel.

Ik voel me alsof ik heb gefaald als volwassene wanneer ik zie dat andere mensen permanent hun eettafel dekken.

Chique huis. Het geel en blauw langs de buitenkant is iets minder mijn ding. :)

Ik voel me alsof ik heb gefaald als volwassene wanneer ik zie dat andere mensen permanent hun eettafel dekken.

Mijn eettafel is ook permanent gedekt... met post, met propere was, met boardgames, met kinderspeelgoed... altijd gedekt.

Ik zie mijzelf daar ook wel in wonen. Beetje karaktervol inrichten en dat is een prachtig huis hoor (op de voorgevel na lol), en spotgoedkoop imo maar dat zal wel aan de ligging liggen.

Mijn tafel had ik ook gedekt voor de foto's van de makelaar hoor 😋

Eventjes terug in gang trekken:

Enorm mooi. Maar ik zou echt niet weten wie dat er effectief aan kan geven :(.

Eventjes terug in gang trekken:

Enorm mooi. Maar ik zou echt niet weten wie dat er effectief aan kan geven :(.
Dat staat ondertussen ook al een hele tijd te koop.

Terug
Bovenaan