Opmerkelijke huizen te koop

Ik vind daar eigenlijk niks mis mee? ik vermoed alleen dat het een galmbak is, maar voor die prijs lijkt me dat toch echt een zéér redelijke woning.

Staat volgens mij echt al minimaal 5 jaar te koop. De prijs zal in ieder geval niet hetgene zijn waar de mensen van afgeschrikt worden.

Is de woning van een architect. Ben er ooit zelf binnen geweest, zoals ik al zei: je moet er voor zijn :-) denk dat veel mensen zich hier wel in kunnen zien wonen maar in een koppel toch moeilijk om overeenstemming over te vinden lijkt me :-p Die woning is natuurlijk ook véél te groot voor een alleenstaande of een koppel zonder kinderen.

Deze eens posten:

Staat al jaren te koop. Eigenlijk spot goedkoop, maar je moet er een liefhebber voor zijn :)
Ik vind het een mooie woning!

Dat bed is geniaal gezien eigenlijk, mooi voorbeeld van een esthetische keuze die ook functioneel nut heeft. Veel gemakkelijker om onder het bed te kuisen bij zo'n zwevend bed, en het ziet er nog eens cool uit ook.

Ik had begin dit jaar dit handelspand met woonst al eens gedeeld, en het staat nog steeds te koop:

Ik blijf het een pand met veel potentieel vinden. Met de nodige centjes kan je daar echt iets chique van maken, maar zoals steeds zal daar het schoentje knellen.

Waarom 2 ovens nodig?
Beats me 🤷‍♂️
Maar veel mensen verwachten dat in een moderne keuken (incl. mijn vriendin). 1 Van die 2 is dan wel een combi / microgolf oven natuurlijk.

Dat bed is geniaal gezien eigenlijk, mooi voorbeeld van een esthetische keuze die ook functioneel nut heeft. Veel gemakkelijker om onder het bed te kuisen bij zo'n zwevend bed, en het ziet er nog eens cool uit ook.

Ik had begin dit jaar dit handelspand met woonst al eens gedeeld, en het staat nog steeds te koop:

Ik blijf het een pand met veel potentieel vinden. Met de nodige centjes kan je daar echt iets chique van maken, maar zoals steeds zal daar het schoentje knellen.
Als het grond had, zou ik zoiets durven kopen.

Bij andere huizen gaat de prijs omlaag als het niet verkocht geraakt,bij dit huis gaat de prijs omhoog

Waarom 2 ovens nodig?
Die van ons wilde dat ook. 1 standaard oven en 1 combi micorgolf/oven. Tov van een gewone microgolf scheelde die upgrade niet zoveel naar combi dus maar rap toegegeven. Awel die ovenfunctie in 6 jaar welgeteld 1x gebruikt toen we echt veel volk hadden voor ovenschotels ofzo. En in onze keuken wordt echt veel gekookt maar die 2 ovens zijn echt overkill.

Al 100k van de vraagprijs, maar blijft insane veel voor deze woning als je rekening houdt met het feit dat er nog 21% BTW bij komt:

*Edit* : en als je op Google Maps gaat kijken, zie je precies vochtschade op de gevel:

Laatst bewerkt:
Voor zo'n budget zijn er wss alternatieven. Ik zie dat het huis wel staat naast de Molenbeek in overstromingsgevoelig gebied. Officieel staat het er juist ten westen van maar een nat voetpad kan de komende jaren bij een ultrahevige bui (zoals in de voorbije weken) ferm tegen steken. En dan had je er nog 1,6 miljoen + 21% tegenaan gegooid.

De bereikbaarheid van N16 en N17 tijdens spitsuren is ook een ware hel, het zou wel verbeteren met een heraanleg van een beruchte bottleneck met A12.

Ik vind dat toch maar een raar huis, twee verschillende poorten, zijkant van de garage nog zo een houten poort ding, achteraan drie verschillende stijlen van ramen....

Woning is hier al eens gepasseerd paar maanden terug. Staat ook al tijdje te koop. Maar is normaal in die prijsklasse.

Zeer vreemde taferelen allemaal. Voor dat geld koop je een 1 slaapkamerapp in Brussel, mijn keuze zou rap gemaakt zijn.

419k :laugh::laugh:
Wel proper natuurlijk

Vorig jaar stond er in die blok ongeveer het zelfde te koop voor 300k

419k :laugh::laugh:
Wel netjes, ziet er heel aangenaam uit om te wonen, maar toch duur voor een appartement (zeker voor die kanten).
Iets verder kan je voor ongeveer dezelfde prijs een degelijk huis krijgen (een pak groter dan dat appartement).

Villa in Kortessem
Ruim, plaats voor veel auto's, zwemvijver met poolhouse en fitnessruimte in de kelder.
Alleen de indeling is nogal raar vind ik.

Ook in Kortessem
Grote bouwgrond, maar ook wel een dure bouwgrond.

Wat is dat toch met dat lelijk bulldog standbeeld overal
Dat is zoals de tuinkabouters van vroeger.

Ik vind dat toch maar een raar huis, twee verschillende poorten, zijkant van de garage nog zo een houten poort ding, achteraan drie verschillende stijlen van ramen....
Als je twee verschillende stijlen (hoeve en manor) zomaar door elkaar klutst, wordt de uitvoering kitcherig. Zonde dat je in een huis van die omvang zoveel rustieke nepelementen uit de modeboekjes steekt waardoor het geheel veel te druk overkomt. Een storende hoeveelheid assymetrie en de overdaad aan steellook ramen en binnendeuren zorgt voor zoveel zwarte lijnen dat ik er stress van krijg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan