Als je het ECHT wil, maar ECHTTTT wil, dan kan je het behalen.Amaai dat is nu es de eerste keer dat ik een huis in die prijsklasse zie waarvan ik denk "ja dat is echt wel zijn geld waard". Nu nog mijn budget een beetje rekken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het ECHT wil, maar ECHTTTT wil, dan kan je het behalen.Amaai dat is nu es de eerste keer dat ik een huis in die prijsklasse zie waarvan ik denk "ja dat is echt wel zijn geld waard". Nu nog mijn budget een beetje rekken.
Nice, ik denk het beste huis dat ik al heb zie voorbijkomen in deze thread qua prijs/kwaliteitsverhouding. Dan zijn![]()
Moderne villa met zwembad en vergezichten
Villa te koop in Lochristi voor 1.360.000 via vastgoedmakelaar Huysewinkel Gent op luxevastgoed.be met referentie 19702133071www.luxevastgoed.be
Ik doe mee!Als er nog 3 BG'ers willen bijleggen dan is't elk 300k. Valt mee!

Je zegt daar zoiets.Ik doe mee!![]()
En ieders om de beurt een week!Je zegt daar zoiets.
ipv co housing huren, je koopt dat met 3/4 kameraden.
Idd, kan niet fout lopen.Je zegt daar zoiets.
Misschien kan je dat met de vrouw ook doen, dan kan je die kosten ook in 3/4 delen.Je zegt daar zoiets.

En ieders om de beurt een week!
Idd, kan niet fout lopen.

Ik vind het er gelijk een kantoor uitzien dat niet meer kon dienen daarvoor.![]()
Villa for sale , 4 bedrooms , €579,000
Interesse? Plan dan zeker zelf online je bezoek in via www.copandi.beVragen? Contacteer Erik via [email protected] of via 016 79 79 31.Bekijk zeker de 3D-tour van deze villa!Deze moderne villa is gelegen in de Sint-Jansstraat 97 in het centrum van Werchter. Het is een architecturaal pareltje dat...www.immoweb.be
mooi huis, enkel weet ik niet of ik met zo'n betonnen plafond zou kunnen leven
en er moet nog een badkuip bij![]()
Alle plafonds laten pleisteren voor de verhuis![]()
Villa for sale , 4 bedrooms , €579,000
Interesse? Plan dan zeker zelf online je bezoek in via www.copandi.beVragen? Contacteer Erik via [email protected] of via 016 79 79 31.Bekijk zeker de 3D-tour van deze villa!Deze moderne villa is gelegen in de Sint-Jansstraat 97 in het centrum van Werchter. Het is een architecturaal pareltje dat...www.immoweb.be
mooi huis, enkel weet ik niet of ik met zo'n betonnen plafond zou kunnen leven
en er moet nog een badkuip bij![]()

):
Mooi huis, grond inderdaad wel wat klein en toch wel hoge prijs.![]()
Huis te koop Hasselt (3500)
Ontdek alle huizen te koop in Hasselt (3500) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Al vlug verkocht door eigenaars, pas in 2019 gebouwd. Zou voor dat geld wel meer grond willen. De tv ligt ook voor een looproute precies. Foto's met dichte gordijnen vind ik ook altijd raar.
Wat is dat toch met dat lelijk bulldog standbeeld overal![]()
Huis te koop Hasselt (3500)
Ontdek alle huizen te koop in Hasselt (3500) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Al vlug verkocht door eigenaars, pas in 2019 gebouwd. Zou voor dat geld wel meer grond willen. De tv ligt ook voor een looproute precies. Foto's met dichte gordijnen vind ik ook altijd raar.
Amai, wat voor een huis is dat??Ook gezien in onze zoektocht, maar ik vind 580 heel duur voor iets:
- van 16 (!!!) jaar oud zonder dat basis zaken in orde zijn (
):
- geen badkamer
- geen maar echt geen enkele binnendeur
- geen trap naar de kelder (staat een ladder)
- met maar 2 volwaardige / op verdiep slaapkamers
- dat waarschijnlijk 1 grote klankkast is naar al uw slaapkamers
- zonder garage
- met weinig bruikbare / mogelijke kastruimte in uw keuken/living
- maar 1 oven

Ik vind daar eigenlijk niks mis mee? ik vermoed alleen dat het een galmbak is, maar voor die prijs lijkt me dat toch echt een zéér redelijke woning.Deze eens posten:
![]()
Exceptional property for sale , 2 bedrooms , €369,000
Exceptional property for sale in Maasmechelen - Immowebwww.immoweb.be
Staat al jaren te koop. Eigenlijk spot goedkoop, maar je moet er een liefhebber voor zijn![]()
- maar 1 oven