Opmerkelijke huizen te koop

Man man, is al onder optie dus vermoedelijk een bod niet verder onder de vraagprijs... Niet te geloven toch, zo veel geld voor een halfopen bebouwing op 4,5 are :crazy:

Man man, is al onder optie dus vermoedelijk een bod niet verder onder de vraagprijs... Niet te geloven toch, zo veel geld voor een halfopen bebouwing op 4,5 are :crazy:
Dan was die van mij in Tremelo nog zo slecht niet :laugh:.

Da kunt ge toch nooit met winst verkopen? Voor da geld, ga ik met plezier op den buiten wonen maar wel wetende dat ik een kast van huis kan hebben

Da kunt ge toch nooit met winst verkopen? Voor da geld, ga ik met plezier op den buiten wonen maar wel wetende dat ik een kast van huis kan hebben
Ik denk nu wel dat als die 895k heeft gekregen hij uit de kosten is... Is ook "al" van 2012, toen was bouwen toch nog iets goedkoper als nu.

Het gaat nu niet specifiek om dit huis, maar ik begrijp dat mensen met budget er soms voor kiezen om iets te kopen dat heel luxueus is afgewerkt, maar niet al te groot is.
Ik heb niet eens een hekel aan in de tuin te werken, maar ik zou zuchten moesten we een huis op het oog hebben en het perceel zou 30 are zijn. Alles wat je hebt moet je onderhouden, en als je full-time werkt moet je ofwel mensen gaan betalen om het in jouw plaats te doen, ofwel gaat het je een groot deel van je vrije tijd kosten.

Het gaat nu niet specifiek om dit huis, maar ik begrijp dat mensen met budget er soms voor kiezen om iets te kopen dat heel luxueus is afgewerkt, maar niet al te groot is.
Ik heb niet eens een hekel aan in de tuin te werken, maar ik zou zuchten moesten we een huis op het oog hebben en het perceel zou 30 are zijn. Alles wat je hebt moet je onderhouden, en als je full-time werkt moet je ofwel mensen gaan betalen om het in jouw plaats te doen, ofwel gaat het je een groot deel van je vrije tijd kosten.
Als je in die situatie zit, maar toch het nut/genot van een grotere tuin ziet, kan je altijd een tuinman het onderhoud laten doen. Da's twee keer op een jaar een paar dagen werk voor die mannen (afhankelijk van de kasteeltuinproporties natuurlijk).
Beste van beide werelden, als je het je tijd/geld waard vind natuurlijk.
Een stuk gecontroleerd laten verwilderen (bv wildbloemen zaaien) is ook zeer mooi en goed voor allerlei beestjes.
Natuurlijk als je genoeg hebt aan een terras met een even groot stukje gras erachter, begin er niet aan 😅.

En kijk eens aan wat hier vandaag weeral te koop komt:)

Sommigen onder jullie herinneren zich dit huis misschien nog, vermits ik het tijdens mijn huizenjacht vorig jaar nog ben gaan bekijken en nadien op 9lives "gereviewed" heb...
Vraagprijs was toen 1.050.000 €...

Sommigen onder jullie herinneren zich dit huis misschien nog, vermits ik het tijdens mijn huizenjacht vorig jaar nog ben gaan bekijken en nadien op 9lives "gereviewed" heb...

U kan genieten van een zonovergoten, Zuid georiënteerde tuin.

Zoiets zou ik verwachten in omschrijving voor een huis in Z-Italië of Spanje, maar in f*cking Duffel?

Dat was toch wel de mooiste woning uit heel uw resem 😀

A. Stocletlaan, dat is toch ook die (vrij drukke) baan met redelijk wat industrie op?

Terug
Bovenaan