Opmerkelijke huizen te koop

DIe giga poort/afsluiting is wel hilarisch.
En kleuradvies voor het verven hebben ze ook overgeslagen.

Als ik de juiste wijk voorheb is het zo een met een 'In de gloria'-buurtwacht.

Ben ik de enige die die omschrijving gigantisch cringe vind?
Dat is een tekst die ik ook geschreven zou kunnen hebben...

Als het een creatieve schrijfopdracht zou zijn voor Nederlands in het derde of vierde middelbaar.

Dat is een tekst die ik ook geschreven zou kunnen hebben...

Als het een creatieve schrijfopdracht zou zijn voor Nederlands in het derde of vierde middelbaar.
Deze is wel mooi:
"De wijnkelder en dubbele garage met oprit maken het gelijkvloers compleet"
Ook bedenkelijk taalgebruik:
"Op het eerste verdiep" moet "Op de eerste verdieping" zijn bvb.

Het heeft inderdaad veel weg van een schrijfopdracht voor Nederlands...

En WTF doet deze foto eigenlijk in zo'n advertentie:
102024829-1622639742-8628.jpg

Deze is wel mooi:
"De wijnkelder en dubbele garage met oprit maken het gelijkvloers compleet"
Ook bedenkelijk taalgebruik:
"Op het eerste verdiep" moet "Op de eerste verdieping" zijn bvb.

Het heeft inderdaad veel weg van een schrijfopdracht voor Nederlands...

En WTF doet deze foto eigenlijk in zo'n advertentie:
102024829-1622639742-8628.jpg
En dit dan. Plaat vol met stof:

102024829-1622639742-5339.jpg

Foto van een half versleten spiegel? Of gewoon een slechte poging van de fotograaf op zijn weerspiegeling weg te photoshoppen?

102024829-1622639745-3048.jpg

Wtf is dit? Volgens mij hebben ze op dat immokantoor een stagair en die mocht ook eens een advertentie proberen. Een andere verklaring kan ik hier toch echt niet voor vinden.

102024829-1622639750-5094.jpg

Ik wil niet moeilijk doen maar al die villa's ... Waar zijn de zwembaden, jacuzzi's, pooltafels en de extra gastenkamers?
En je kan in al die villa's zomaar inbreken? Waar is de afgesloten stalen poort naartoe die de toegang tot de villa afsluit? (Met parlofoon)

Als niet minstens 1 van die zaken aanwezig zijn dan is dat voor mij per definitie al zeker geen villa.

Ok dat de butler en de meid niet in de prijs is inbegrepen da begrijp ik nog net! :tongue:

Laatst bewerkt:

Mss ben ik een leek, maar dit lijkt me wel een erg DIY bouwvorm...

Dat is nu niet speciaal op zich, maar het feit dat ze 'bakstenen uit belgie' als een feature beschouwen is grappig imo.

Het valt mij nu wel op dat er een stuk meer moeite wordt gedaan bij die Noorse advertenties ten opzichte van de Belgische advertenties :p. Hier zie je van die miljoenpanden waarvan je denkt dat ze op zijn minst eens moeite mogen doen om een professionele fotograaf in te huren voor een drietal uurtjes.

Mss ben ik een leek, maar dit lijkt me wel een erg DIY bouwvorm...
En onder het kopje "Belangrijke documenten van het goed" staat 17 keer varia.pdf. :unsure:

Terug
Bovenaan