Opmerkelijke huizen te koop

Dat is nu niet speciaal op zich, maar het feit dat ze 'bakstenen uit belgie' als een feature beschouwen is grappig imo.
:D En dat zijn dan zo de meest typische bakstenen van hier.
Nu, ik herinner me die uit "Het Hoge Noorden" die de stal ging verbouwen en ook enkel ervaring leek te hebben met klassieke massiefbouw, die moest daar ook enorm zoeken naar bakstenen...

Raar huis, dat is verbouwd in de originele stijl.
Er is iets voor te zeggen, maar ik ken niemand die die stijl nog mooi vindt...

De elektriciteit moet duidelijk wel eens opnieuw gedaan worden.

Dat is nu niet speciaal op zich, maar het feit dat ze 'bakstenen uit belgie' als een feature beschouwen is grappig imo.

mmmm behalve die badkamer vind ik dit wel een heel mooi huis eigenlijk :)

Hoeveel is dat in Belgische euro's,

mmmm behalve die badkamer vind ik dit wel een heel mooi huis eigenlijk :)

Hoeveel is dat in Belgische euro's,
Ongeveer delen door 10.

@zarathustra Is dat eigenlijk een normale prijs in Noorwegen? Want da's een behoorlijke klomp geld voor zo'n huis. Nu lijkt mij de ligging wel goed te zijn op 't eerste zicht, maar gezien ik Noorwegen niet ken kan ik mij daar fameus in mispakken.

Ongeveer delen door 10.

@zarathustra Is dat eigenlijk een normale prijs in Noorwegen? Want da's een behoorlijke klomp geld voor zo'n huis. Nu lijkt mij de ligging wel goed te zijn op 't eerste zicht, maar gezien ik Noorwegen niet ken kan ik mij daar fameus in mispakken.
Dat is relatief groot naar Noorse normen en Krakerøy is een heel mooie plaats om te wonen. Maar dat is duur ja, ik zou het niet kunnen betalen :p

Zeker wanneer dat een baksteen is die hier niemand nog zou willen voor zijn nieuwbouw.

Wat mij vooral ook opvalt, is hoe verstaanbaar Noors eigenlijk is.

co-renting of co-housing is toch al kei lang gekend zelfs hier in Belgie...
In Brussel, Leuven enz zijn er veel mensen die dit doen

Raar huis, dat is verbouwd in de originele stijl.
Er is iets voor te zeggen, maar ik ken niemand die die stijl nog mooi vindt...

De elektriciteit moet duidelijk wel eens opnieuw gedaan worden.

Ik vind dat een schitterend huis. Zou ik gerust de rest van mijn leven in kunnen wonen.

Nieuwsbrief ontvangen met https://www.structura.be/nl/villa-te-koop-in-wemmel/1782236

Boechout is nu wel een vrij decadente (en verouderde) villawijk aan de rand van de Nationale plantentuin aan Meise/Wemmel maar de prijs die ze hiervoor durven vragen gaat er nu wel een beetje over. €980k + kosten voor zulk verouderd kot dat om het braaf te zeggen nog mag opgefrist worden. 🤡
die kreeg ik ook. Nu niet echt in m'n zoekgebied noch in m'n prijsklass :D

Die prijs is echt niet overdreven imo voor die regio.
Er zijn in de regio de laatste jaren inderdaad al zottere dingen gepasseerd. Neemt niet weg dat dit gewoon enorm duur is voor wat het in de huidige staat is.
KI van €4444 is ook extreem voor 'slechts' 278m2 bewoonbaar te zijn.

Terug
Bovenaan