D
Deleted member 658
Guest
Dat ziet er niet als een drukke steenweg. En het gaat hier over een HOB van 300 m2 he.
Dat is een pak ruimer dan de meeste villa's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hetgene waar "discussie" over was had 330m2 bewoonbaar, lag in een doodlopende straat, en was 2are groter ...Dat ziet er niet als een drukke steenweg. En het gaat hier over een HOB van 300 m2 he.

Ik had de locatie nog niet gecheckt, maar aan de omringende panden zag ik al dat het Knokke was. Dan moet je niet verder zoeken naar waar die prijs vandaan komt natuurlijk.![]()
Prachtig gerenoveerd appartement aan de wandeldijk
Appartement te koop in Knokke-Heist voor 2.625.000 via vastgoedmakelaar Cambier - De Nil op luxevastgoed.be met referentie 19602321330www.luxevastgoed.be
2 fucking miljoen en een half voor 150 vierkante meter waarvan er 4 slaapkamers en 4 badkamers zijn
Ik heb 100 vierkante meter en 1 slaapkamer en vind het al krap
Duffelsesteenweg niet druk?Dat ziet er niet als een drukke steenweg. En het gaat hier over een HOB van 300 m2 he.
Het is een steenweg met 2 rijstroken en een rotonde waar je echt geen 70km/u kan gaan (of dat zou toch een uitdaging zijnDuffelsesteenweg niet druk?
Er is quasi geen grond bij, en die 300m² zou ik ook eens op plan willen zien, die ruimtes lijken me toch niet groot genoeg om aan zo'n oppervlakte te komen.
). Er zijn relatief gesproken ergere soorten steenwegen. Gevellijn is ook minstens 12m van straat.Goh, een rotonde is geen cadeau hoor: optrekken, remmen, claxonneren, ... Dan nog liever gewoon langs een steenweg waar het verkeer white noise is.Het is een steenweg met 2 rijstroken en een rotonde waar je echt geen 70km/u kan gaan (of dat zou toch een uitdaging zijn). Er zijn relatief gesproken ergere soorten steenwegen. Gevellijn is ook minstens 12m van straat.
Oppervlakte lijkt inderdaad wel raar. De kelder gaat het zeker niet maken want die is maar 8 m². De leefruimte lijkt zeer ruim, buitenkant niet. Maar in principe kan voorgevel 8 meter zijn, zijgevel 12m diep, maal 3 verdiepingen.
Vind wel dat de het verschil van dakpannen met de buren op niets trekt. Hier hebben we dezelfde gelegd, ook rood en zwart, maar de zwarte liggen op een ander niveau dan de rode, er is dus scheiding, daar is het gewoon alsof je halfweg je dak plots iets anders legt.
Weet jij aan wat mij dat doet denken ?![]()
Co-renting
www.coresdevelopment.be
Iets dat we misschien meer en meer gaan zien. Een appartement ontworpen met cohousing in het achterhoofd.
Wordt vooral als investering gepromoot heb ik de indruk. Ik had het alvast nog niet gezien.
Ja ik was het ook aan denken. Vroeger was cohousing een manier om te besparen. Iemand huurde een huis aan 1000€ per maand en je ging er met 3 a 4 in wonen waardoor het eigenlijk zeer goedkoop wonen was. Maar iemand die 434k investeert zal natuurlijk proberen zijn winst te maximaliseren en 500 per kamertje vragen.Weet jij aan wat mij dat doet denken ?
Aan het systeem van je koopt uzelf een investeringswoning die je normaal zou verhuren voor 850€. Waar men deze dan vroeger opdeelde naar 2 entiteiten om op die manier de huur te kunnen verhogen (500 - 650€ per entiteit) maar dit door de stad aan banden werd gelegd, dat je dat enkel nog mocht doen onder specifieke voorwaarden. Kun je dit nu vervangen door :
corenting. diezelfde woning waarin je dan 3* 500€ vraagt na het aanpassen zodanig dat elke slaapkamer zijn eigen badkamertje heeft.
Wij klutsen dit dan aaneen als zijnde de nieuwe trend. In realiteit is dit echter winstmaximalisatie.
Hopelijk blijft dat beperkt tot de grote steden en komt dat er echt niet door in de rest van vlaanderen... nest...
In Ierland is dat al langer een ding. Ik herinner mij dat mijn zus een aantal jaar geleden op die manier zo iets huurde. Alleen huren was veel te duur.

![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 847.000
Villa met een totale oppervlakte van +/-350m2 op een zeer mooi zuidgericht perceel van 12a35 op een toplocatie in een residentiële buurt nabij het centrum van Grimbergen. De villa bestaat, op tuinniveau, uit een zeer ruime inkomhal met gastentoilet en vestiaire, een grote leefruimte met open...www.immoweb.be
"Je kan er aangenaam in wonen tot je aan de totaalrenovatie begint."Uitstekende staat van onderhoud.
Staat van het gebouw Op te frissen
Alle potverdikke, was dat nog dieje Portugees of Spanjaard ofzo? (Zuiders type)
Bekend cafe in Hasselt "Het Hemelrijk" waarvan de eigenaar begin dit jaar onverwacht overleden is.
Ligt het aan mij of is dat een heel goede prijs? Ik had allersinds een hogere prijs verwacht.
ItaliaanAlle potverdikke, was dat nog dieje Portugees of Spanjaard ofzo? (Zuiders type)
Kwam daar in mijn studententijd nogal eens omdat daar 700 bieren op de kaart stonden ofzoiets.
![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 847.000
Villa met een totale oppervlakte van +/-350m2 op een zeer mooi zuidgericht perceel van 12a35 op een toplocatie in een residentiële buurt nabij het centrum van Grimbergen. De villa bestaat, op tuinniveau, uit een zeer ruime inkomhal met gastentoilet en vestiaire, een grote leefruimte met open...www.immoweb.be
![]()

Niets om vrolijkers van te worden dan koken en douchen tussen de sepia tinten.prachtige keuken en badkamer![]()
![]()