Opmerkelijke huizen te koop

Dat is dan weer te hoog he, het midden van een tv moet op 1,2m hangen.
Om de ideale hoogte van je tv te bepalen, meet je de hoogte van het scherm op. Het uitgangspunt is dat je het bovenste derde deel van het scherm op ooghoogte hangt. Heb je bijvoorbeeld een scherm dat 60 centimeter hoog is? Dan hangen de bovenste 20 centimeter op ooghoogte en de overige 40 centimeter eronder

Waarom posten verschillende Vlaamse mensen hier eigenlijk Engelstalige links van een Vlaamse site op een Vlaams forum? Al verschillende keren gezien hier. Welk nut heeft dat?
Mijn iPhone staat in ’t Engels, bijgevolg zijn de apps van bv immoweb ook in ‘t Engels. Mss lopen hier nog zo’n internationale playboys zoals mezelf rond?

Idd, nihil privacy. Ik ben ook voor grote ruiten en een beetje binnenkijk vind ik niet erg, maar dit is er toch wel over.

haha... Er is nu een project in uitvoering...
the view....
Bon tis nen westview en soutview maar qua inkijk kan dit ook wel tellen.
Nu ja er bestaat nog altijd iets als gordijnen enzo he :unsure:

Ik vind het een subliem huis, maar voor dat budget zou ik toch nooit in een rijhuis, in een straat waar je nooit plek vindt en zonder eigen parking, gaan zitten.

Sorry maar dat is zo'n typische plattelands-redenering, toegepast op een stadshuis.

Je redeneert zoals een eskimo die verhuist naar de woestijn, en het jammer vindt dat daar geen wollen jassen ter beschikking zijn. Ik bedoel; je moet met het juiste referentiekader naar een bepaald type woning kijken natuurlijk, los van uw eigen specifieke referentiekader.

Je mag wel niet vergeten dat je herenhuizen als deze in Antwerpen ook al voor 700-800k kan vinden. In dat opzicht mag je al wat kritischer zijn en wat extra features, zoals parking, verwachten. Zeker met deze brasserie afwerking die voor mij eigenlijk al een minwaarde is.

Het doelpubliek dat 1,35 miljoen aan 'meester' vastgoed uitgeeft, en het verder dan wel zal stellen met een ordinaire bakfiets zal ook beperkt zijn.

Wat bedoel je met "brasserie-afwerking"?
Wat is er ordinair aan een bakfiets? Ordinair zou ik eerder een grijze Skoda Octavia noemen ofzo. Mocht je nu nog zeggen "groene, geiten-wollen-sokken bakfiets-hipster", akkoord. Maar ordinair?

Voor mij gaat het vooral om het volledig delen van de open ruimte, vooral voor de mensen in de gelijkvloers appartementen gaat dat sowieso impact hebben. Je kan danwel de gordijnen dichtdoen maar dan verlies je natuurlijk het bedoelde open gevoel naar buiten toe.
Ik woon momenteel zelf in een mede-eigendom met een gedeelde open ruimte en kan alleen maar vaststellen dat je geluk moet hebben met je buren. Nog meer dan in een standaard appartementsgebouw. In dit voorbeeld kunnen ze letterlijk voor het schuifraam van je living kamperen.

Wat is het probleem daarmee? 0% privacy enkel omdat de tuin gemeenschappelijk is en je gordijnen moet kopen?
Ik zie het probleem ook niet echt. Zo zijn eer 100den nieuwe appartementsgebouwen in (landelijke) gemeenten die inkijk hebben. Dat neem je erbij als je daar gaat wonen. En het is nu ook niet dat iedereen constant in die gemeenschappelijke tuin rondloopt, in de praktijk wordt die zelden gebruikt en zal er ook wel in de reglementen van mede-eigendom staan dat bv kinderen daar niet mogen spelen/voetballen/lawaai maken...

Ik zie het probleem ook niet echt. Zo zijn eer 100den nieuwe appartementsgebouwen in (landelijke) gemeenten die inkijk hebben. Dat neem je erbij als je daar gaat wonen. En het is nu ook niet dat iedereen constant in die gemeenschappelijke tuin rondloopt, in de praktijk wordt die zelden gebruikt en zal er ook wel in de reglementen van mede-eigendom staan dat bv kinderen daar niet mogen spelen/voetballen/lawaai maken...
Lekker, zo'n gemeenschappelijke tuin waar je kinderen niet mogen spelen. Wat doe je dan in zo'n tuin? De haag eens bijsnoeien?

Lekker, zo'n gemeenschappelijke tuin waar je kinderen niet mogen spelen. Wat doe je dan in zo'n tuin? De haag eens bijsnoeien?
Dient vaak gewoon voor het groene uitzicht hé, zodat je niet ergens op een parking zit te kijken.

Kan best zijn dat je er wel in mag ravotten en spelen hoor, maar er zijn er toch ook best veel waar dat verboden wordt. Tot grote spijt van de vele gepensioneerde mannen in die blokken, mag meestal hun jonge knappe buurvrouw er ook niet op een handdoekske in liggen zonnen bv, al dan niet monokini. :)

Kessel-loco! Rijhuis dat richting de 500k aan het gaan is, te zot voor woorden toch.

Kessel-loco! Rijhuis dat richting de 500k aan het gaan is, te zot voor woorden toch.

Nu al 506k. 😳
Is Kessel-loco dan zo een dure buurt? Ken het daar niet zo goed.

Rand van Leuven. Hoeft niet te verbazen hoor.

Bwa, dit heb ik toch zelden gezien dat een rijhuis van 155m2 (3slpk) op 2.5 are in Kessel-Lo voor 500k+ gaat. En plus, de afwerking is niet eens zo wauw. Keuken ziet er van Ikea uit etc. De persoon in kwestie mag het hebben, maar goed zot.

Dient vaak gewoon voor het groene uitzicht hé, zodat je niet ergens op een parking zit te kijken.

Kan best zijn dat je er wel in mag ravotten en spelen hoor, maar er zijn er toch ook best veel waar dat verboden wordt. Tot grote spijt van de vele gepensioneerde mannen in die blokken, mag meestal hun jonge knappe buurvrouw er ook niet op een handdoekske in liggen zonnen bv, al dan niet monokini. :)
Allez man dan heb je daar dus werkelijk niks aan.
Dat is dus enkel maar een last want je mag wel betalen voor het te onderhouden, maar gebruiken mag niet. Zoiets dient net om mensen die op een appartement wonen ook de mogelijkheid te geven tot barbecuen en groene buitenruimte an sich. Als je daar op het gelijkvloers woont dan weet je dat die tuin gebruikt gaat worden.
Wil je dat niet dan koop je elders een gelijkvloers waar de tuin uw eigendom is.

Terug
Bovenaan