Opmerkelijke huizen te koop

Ook mooi om te zien altijd, een huis van 900k, maar wel socketjes aan losse draden en ikea verlichting :rofl:

//edit, zelfs geen socketje aan, gewoon losse draden : ' )

Ik ga het kort houden: die verkoper heeft veel chance gehad dat hij iemand heeft gevonden met dezelfde slechte smaak als zichzelf. :puke:
idd, zowel buiten als binnen, en dat voor bijna 900k (+ nog serieuze renovatiekosten)...? Grimbergen is wel dure regio natuurlijk

Het doet me echt denken aan van die Bel Air kasten, of die typische huizen uit MTV Cribs. Ik vind de "authentieke" elementen van het huis niet zo mooi. :x

En hoeveel hebben ze gebudgetteerd om het te renoveren? Als heel dat dak rot is door die vochtproblemen, zijn ze waarschijnlijk meer kwijt aan dat dak alleen dan ik voor mijn rijhuisje met al de renovaties inbegrepen.
60k voor te renoveren oa schilderen binnen en buiten en elektriciteit... Dak zou in orde zijn volgens een architect die mee met hen was gaan kijken

Ik vind het ook een verschrikkelijk lelijk huis, maar ik denk dat 800-900k best OK is van prijs.

Schilderen kost enorm veel als je het laat doen, elektriciteit van het zelfde. Zeker op zo'n oppervlaktes.

Dan zit je nog met dat dak. Die vochtplekken die je ziet, zijn dat recente plekken of opgeloste lekken? Indien het tweede zou het erg dom zijn om dat niet op te lappen voor de verkoop. Met 60k komt die er niet hoor. Ik spreek uit ervaring, wij hadden hier op 65k beraamd, 425m² bewoonbaar met garages inbegrepen. Daar doe je niet veel mee.

Schilderen kost enorm veel als je het laat doen, elektriciteit van het zelfde. Zeker op zo'n oppervlaktes.

Dan zit je nog met dat dak. Die vochtplekken die je ziet, zijn dat recente plekken of opgeloste lekken? Indien het tweede zou het erg dom zijn om dat niet op te lappen voor de verkoop. Met 60k komt die er niet hoor. Ik spreek uit ervaring, wij hadden hier op 65k beraamd, 425m² bewoonbaar met garages inbegrepen. Daar doe je niet veel mee.
En wat heb jij voor dat geld gedaan?

Ze hebben rond de 875k betaald dus dat valt dan nog mee zeker?
Het is een dure regio dus de prijzen zijn stevig, al vind ik het wel iets teveel tegen Vilvoorde liggen voor die prijs. Je zou verwachten dat het eerder richting Meise zou liggen (Mierendonk of Beigem)... Maar ziet er wel een degelijk huis en hopen dat het dak in orde blijkt. Ik vind het te duur maar ik vind zo goed als alle huizen (zeker in die ruime regio) te duur, inclusief het huis dat ik zelf heb gekocht.

"Landhuis" 🤣🤣🤣
En dan nog onroerend erfgoed ook
het feit dat die woning onroerend erfgoed is/beschermd monument is wel belangrijke info, zowel voor subsidies als voor wat je eraan mag doen.

Prijs moet je mogelijks ook in die richting zien, de kostprijs om te renoveren kan zowel hoger als véél lager liggen :).

Je kan voor sommige werken tot 90% subsidies krijgen (min. 40%, die 90% is dan wel specifiek voor sommige zaken zoals onderwijs etc)

Terug
Bovenaan