Opmerkelijke huizen te koop

Die hangt inderdaad veel te laag, maar door die haard heb je niet echt een andere keuze he...
Wat mij nog veel harder stoort zijn die kabels naar de TV. Dat staat toch niet tussen al dat design meubilair.

Om nog maar te zwijgen over het onderhoud. Zwarte meubels zijn tof, maar je ziet daar werkelijk alles op...
Er is slechts 1 slaapkamer waar de wit zwart verhoudingen min of meer proportioneel zijn.
De rest is ofwel teveel wit (badkamer, andere slaapkamers) ofwel teveel zwart (hall, keuken, terras) en heeft een tekort aan andere kleuraccenten die het gezellig maken. Dit is eerder een art themahuis dat met zijn hoog contrast verdwaalde filmdecoratie lijkt te zijn uit de film 'Black Swan', dan iets dat rustgevend genoeg is om in te leven.

En inderdaad, zoals hierboven al gezegd ook jammer dat ze de tuin volledig verhard hebben als betonnen stadskoer en dan gewoon wat steriele bloempotten met aanplanting. Niet echt ecologisch en hopelijk ook geen wateroverlast.

Dergelijke ingrepen met het oog op 'onderhoudsvriendelijkheid' hebben meestal het omgekeerde effect. Je gaat daar met bussen javel die zwarte stenen mosvrij kunnen houden.

Dat ander Antwerps herenhuis dat hier voor 800k gepost was vond ik puur door de tuin een veruit betere koop. De mensen hebben toch liever een kleine groene stadsoase dan een koer met de uitstraling van een teppanyaki plaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een subliem huis, maar voor dat budget zou ik toch nooit in een rijhuis, in een straat waar je nooit plek vindt en zonder eigen parking, gaan zitten.

Ik vind het een subliem huis, maar voor dat budget zou ik toch nooit in een rijhuis, in een straat waar je nooit plek vindt en zonder eigen parking, gaan zitten.
Het zuid mijn vriend, het zuid.
Dat is DE hippe buurt samen met zurenborg van Antwerpen. Gezien worden daar is wauw, daar wonen nog veel meer.

Mijn ouders hebben hun appartementen in zo'n straat verkocht. Die blok is opgekocht door een projectaannemer die heel die blok plat gooit... (Hij had de ruimte nodig voor de ondergrondse parking).
Dat is voor een stuk meer gegaan dan onze woning gekost heeft...

Gesloten bebouwing in een rij. Dus rijhuis.

Dat is zoals een kasteel op 100ha omschrijven als 'open bebouwing'.

Als je vlak in het centrum woont, wordt het imo niet veel beter dan dergelijk herenhuis (tenzij je meer neigt naar een penthouse/loft).

'Heren' of niet, bij een woning voor die prijs is een 'rijhuis/gesloten bebouwing' een te grote afknapper. Gewoon al stomweg een fiets moet door uw huis gesleurd worden.

'Heren' of niet, bij een woning voor die prijs is een 'rijhuis/gesloten bebouwing' een te grote afknapper. Gewoon al stomweg een fiets moet door uw huis gesleurd worden.

welkom in een stad!

Mogen opmerkelijke makelaars hier ook gepost worden? :unsure:
Deze guy is toch wel de belichaming van het stereotype rond makelaars.
haha, toch ook meegedaan aan huizenjagers niet?

Als je vlak in het centrum woont, wordt het imo niet veel beter dan dergelijk herenhuis (tenzij je meer neigt naar een penthouse/loft).
Je mag wel niet vergeten dat je herenhuizen als deze in Antwerpen ook al voor 700-800k kan vinden. In dat opzicht mag je al wat kritischer zijn en wat extra features, zoals parking, verwachten. Zeker met deze brasserie afwerking die voor mij eigenlijk al een minwaarde is.

Het doelpubliek dat 1,35 miljoen aan 'meester' vastgoed uitgeeft, en het verder dan wel zal stellen met een ordinaire bakfiets zal ook beperkt zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

Een kasteel op 100ha is dan ook een open bebouwing.

Nee, sorry, maar ik kan me echt niet inbeelden dat ik dat budget zou geven aan een ingesloten woning zonder deftige tuin in een druk centrum. Hoe knap dat huis ook mag zijn. En zoals ik al eerder zei: ik vind dat een sublieme woning he. Maar die locatie spreekt me totaal niet aan.

Je mag wel niet vergeten dat je herenhuizen als deze in Antwerpen ook al voor 700-800k kan vinden. In dat opzicht mag je al wat kritischer zijn en wat extra features, zoals parking, verwachten. Zeker met deze brasserie afwerking die voor mij eigenlijk al een minwaarde is.

Het doelpubliek dat 1,35 miljoen aan 'meester' vastgoed uitgeeft, en het verder dan wel zal stellen met een ordinaire bakfiets zal ook beperkt zijn.
BRASSERIE AFWERKING lmaoooo

Nee, sorry, maar ik kan me echt niet inbeelden dat ik dat budget zou geven aan een ingesloten woning zonder deftige tuin in een druk centrum. Hoe knap dat huis ook mag zijn. En zoals ik al eerder zei: ik vind dat een sublieme woning he. Maar die locatie spreekt me totaal niet aan.
2nd that. Moet toch minstens op een of andere manier een garage + tuin hebben. In hartje gent woont bvb een dokter met een tennisveld in z'n tuin :p

Op het Zuid met die afwerkingsgraad? Ik betwijfel het.

Dat het je smaak niet is, dat is iets anders.

Ieder z’n goesting inderdaad, niks mis mee!

Dat is dan weer te hoog he, het midden van een tv moet op 1,2m hangen.
Als die schouw zo belangrijk is dan zou je daar ook een beamer en verdoken projectiescherm in het plafond kunnen maken eventueel.

edit: nevermind even niet stilgestaan met dat het een herenhuis was met mega hoge plafonds.

Als die schouw zo belangrijk is dan zou je daar ook een beamer en verdoken projectiescherm in het plafond kunnen maken eventueel.

edit: nevermind even niet stilgestaan met dat het een herenhuis was met mega hoge plafonds.
De oplossing is om de tv tussen die 2 schouwen te hangen, maar dan krijg je een belachelijk breed salon...

Terug
Bovenaan