Opmerkelijke huizen te koop

Hangt wat van de gekozen gevelsteen af wel. Bij ons kostte het ongeveer evenveel als een "middenklasse" gevelsteen.

Dit idd. In vgl met een basis gevelsteen gaat crépi doorgaans zelfs duurder zijn.

Maar bij die moderne blokjes wordt natuurlijk vaak een speciale, vaak voegloze gevelsteen gekozen, en die zijn dan wel weer duurder.

Zeer mooi inderdaad, maar dit vind ik toch niet echt een pluspunt:

Deze klassevolle architectenwoning bestaat uit 2 aparte wooneenheden, het hoofdgebouw (366 m2) en het bijgebouw (72 m2) met ondergrondse verbinding tussen beiden (totaaloppervlakte kelder: 85 m2).

Ik heb ook de indruk dat de prijs zonder die gouden kranen 100k lager was geweest, die moesten bijna op elke foto staan precies :unsure:
Die ondergrondse verbinding vind ik net een behoorlijk pluspunt voor allerlei geheimzinnige praktijken... je kan er verdorie een maison close van maken of een drugslab... Iets voor de clandestiene ondernemer dus :)

(Héél) duur voor Zaventem, maar wel erg mooi gerenoveerd:

Je moet gek zijn om dat geld te steken in een pand in Zaventem dorp.

De makelaar heeft het nu wel wat makkelijker maar de luchthaven gaat ooit weer hernemen. Bij Westenwind zit je met opstijgend verkeer van 25R dat dan naar rechts draait en ligt je huis in het lawaai. Bij oostendwind is het opstijgen van 07R en heb je hetzelfde probleem. Je hebt daar dus nooit geluidsluwe dagen.

Natuurlijk wel ideaal moment of dat pand van de hand te doen nu

Niemand die reageert over de massa's inkijk? Mooie foto van da bad met open deur en kijk op een zonnige tuin... en de 10 ramen die op u kijken
Staan toch foto's op met het raam dicht? Zit een stuk melkglas in die ramen. Blijkbaar voldoende om geen inkijk te hebben maar wel open gevoel.

Ok, Aartselaar is een dure gemeente, maar dit vind ik toch ook goed doorgevraagd:

Ok, Aartselaar is een dure gemeente, maar dit vind ik toch ook goed doorgevraagd:

Reel 700? Of te laag ingeschat? Die 900 is toch te veel.

Niemand die reageert over de massa's inkijk? Mooie foto van da bad met open deur en kijk op een zonnige tuin... en de 10 ramen die op u kijken
Als je goed kijkt zie je dat er in het midden wel een 1meter strook melkglas voorzien is in die ramen om inkijk in de badkamers te beperken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stel me altijd de vraag waarom die woning dan niet afgewerkt wordt. De asbest hebben ze ook mooi laten zitten...
scheiding, geld op na het strippen...

Heb weet van een combinatie: dure grond +nog extra grond, dure ruwbouw/archi... en dan geen geld meer. Na een tijd gescheiden, ruwbouw aan het verkommeren omwille van een te hoge verkoopprijs, schulden...

Terug
Bovenaan