10-jaarlijks onderhoud is wel een vereiste. Maar dat weet je van het beginVraag me enkel de duurzaamheid af na 20-30 jaar...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10-jaarlijks onderhoud is wel een vereiste. Maar dat weet je van het beginVraag me enkel de duurzaamheid af na 20-30 jaar...
Hangt wat van de gekozen gevelsteen af wel. Bij ons kostte het ongeveer evenveel als een "middenklasse" gevelsteen.
Die ondergrondse verbinding vind ik net een behoorlijk pluspunt voor allerlei geheimzinnige praktijken... je kan er verdorie een maison close van maken of een drugslab... Iets voor de clandestiene ondernemer dusZeer mooi inderdaad, maar dit vind ik toch niet echt een pluspunt:
Deze klassevolle architectenwoning bestaat uit 2 aparte wooneenheden, het hoofdgebouw (366 m2) en het bijgebouw (72 m2) met ondergrondse verbinding tussen beiden (totaaloppervlakte kelder: 85 m2).
Ik heb ook de indruk dat de prijs zonder die gouden kranen 100k lager was geweest, die moesten bijna op elke foto staan precies![]()

https://www.era.be/nl/te-koop/antwerpen/huis/luxe-herenwoning-met-zuidtuin mijn droomhuis, zurenborg antwerpen, grote tuin, rustig, vlakbij centrum. Klein detal: onbetaalbaar.![]()
Staan toch foto's op met het raam dicht? Zit een stuk melkglas in die ramen. Blijkbaar voldoende om geen inkijk te hebben maar wel open gevoel.Niemand die reageert over de massa's inkijk? Mooie foto van da bad met open deur en kijk op een zonnige tuin... en de 10 ramen die op u kijken
Ja maar als ge in uw tuin zit. Geen privacyStaan toch foto's op met het raam dicht? Zit een stuk melkglas in die ramen. Blijkbaar voldoende om geen inkijk te hebben maar wel open gevoel.
City life zeker? Kiest ge toch voorJa maar als ge in uw tuin zit. Geen privacy
Reel 700? Of te laag ingeschat? Die 900 is toch te veel.Ok, Aartselaar is een dure gemeente, maar dit vind ik toch ook goed doorgevraagd:
![]()
Villa te koop , 5 slaapkamers , € 939.000
Verkoop met ondersteuning van Woningonline.be In een doodlopende rustige straat in Aartselaar, kan men deze mooie villa terugvinden. De woning is fantastisch onderhouden en biedt tal van mogelijkheden. Zo zijn er maar liefst 5 ruime slaapkamers, 2 badkamers, een inpandige garage voorzien van...www.immoweb.be
Tja 16 are grond met zicht op de velden en op het eerste zicht ook geen slechte ruimtes...Gespot op Immoweb: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/herent/3020/9278511
Zot zijn doet geen zeer..die woning is volledig gestript en dan nog zoveel durven vragen..
Vond ik ook ja... Kan je misschien niet vermijden met een stadwoning, maar ik zou het toch niet willen hoor.Niemand die reageert over de massa's inkijk? Mooie foto van da bad met open deur en kijk op een zonnige tuin... en de 10 ramen die op u kijken
Als je goed kijkt zie je dat er in het midden wel een 1meter strook melkglas voorzien is in die ramen om inkijk in de badkamers te beperken.Niemand die reageert over de massa's inkijk? Mooie foto van da bad met open deur en kijk op een zonnige tuin... en de 10 ramen die op u kijken
Ik denk dat het geen verschil zou maken moest het niet gestript zijn, meeste mensen zouden dit toch verbouwen (en dus strippen). Je bespaart net geld omdat het al gestript isGespot op Immoweb: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/herent/3020/9278511
Zot zijn doet geen zeer..die woning is volledig gestript en dan nog zoveel durven vragen..

Stel me altijd de vraag waarom die woning dan niet afgewerkt wordt. De asbest hebben ze ook mooi laten zitten...Gespot op Immoweb: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/herent/3020/9278511
scheiding, geld op na het strippen...Stel me altijd de vraag waarom die woning dan niet afgewerkt wordt. De asbest hebben ze ook mooi laten zitten...
Normaal verdient ge daar toch geld mee?geld op na het strippen...
Niet na een corona jaarNormaal verdient ge daar toch geld mee?

Ik wou exact hetzelfde zeggenNormaal verdient ge daar toch geld mee?