Opmerkelijke huizen te koop

Dat is nu toch niet zo'n uitzonderlijk huis, Antwerpen staat er vol mee?
En ik vind die prijs eigenlijk nog serieus meevallen...
Die voorgevels heb je idd bij de vleet. Maar de afwerking en renovaties zijn zodanig geslaagd dat dit er toch wel bovenuit steekt.

Laatst bewerkt door een moderator:

vette doening, helaas weer dat interieur dat mijn ogen uitsteekt. Begin maar eens te renoveren.
En een KI van 7.8k 😂
Renoveren? Dit is toch gewoon perfect onderhouden en instapklaar?

Op het eerste zicht lijkt die prijs mij eigenlijk laag voor Schilde, maar dat huis staat wel kloteverkeerd op een te klein terrein. De buren links en rechts staan veel te dicht en hebben precies kabouterhuisjes in vgl met dit, doet afbreuk aan de woning zelf, die nogal m'as tu vu is maar wel heel mooi afgewerkt en onbetaalbaar is om vandaag te bouwen. Zeker met die afwerking, die zolder, die volledig afgewerkte kelder. Nee, voor deze prijs heb je echt heel erg veel woning, alleen jammer van dat terrein.

Op het eerste zicht lijkt die prijs mij eigenlijk laag voor Schilde, maar dat huis staat wel kloteverkeerd op een te klein terrein. De buren links en rechts staan veel te dicht en hebben precies kabouterhuisjes in vgl met dit, doet afbreuk aan de woning zelf, die nogal m'as tu vu is maar wel heel mooi afgewerkt en onbetaalbaar is om vandaag te bouwen. Zeker met die afwerking, die zolder, die volledig afgewerkte kelder. Nee, voor deze prijs heb je echt heel erg veel woning, alleen jammer van dat terrein.

Inderdaad. En de ligging is zeker ook niet top voor Schilde.

Ik vermoed dat het zo'n meubel is hoor, ze liggen niet op elkaar gestapeld (https://www.connox.nl/categorieen/meubilair/planken/opinion-ciatti-original-ptolomeo-boekenplank.html?itm=117493&p=104498&pcr=PI&gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakjEusG63xtjfw6NlQICVbghuQlwpcTl8hXgTZZvGoC3b7ozsIEkzDAaAn9pE)ALw_wcB:
ptolomeo-PT215.jpg

Idd, lijkt mij zo'n soort meubel gezien de voet. Of erger nog, aan elkaar geplakt.
En als je naar de rest van de "collectie" kijkt in de boekenkast, kan je het geen bibliofiel noemen :p Duidelijk iemand waar boeken gewoon decoratie voor zijn ;)

Idd, lijkt mij zo'n soort meubel gezien de voet. Of erger nog, aan elkaar geplakt.
En als je naar de rest van de "collectie" kijkt in de boekenkast, kan je het geen bibliofiel noemen :p Duidelijk iemand waar boeken gewoon decoratie voor zijn ;)
Zeker gezien de verschillende grotes in schappen in de boekenkast. Een echte bibliofiel heeft dat niet zo, maar geordend :P

Nu, mijn ouders hadden dan weer wel een bibliofiel in hun appartement zitten, en die had gewoon over heel het appartement boeken in stapels liggen waarbij je (letterlijk) nog 1 paadje kon volgen. Tot op het punt dat er vragen gesteld moesten worden over of de vloer zo'n gewicht wel aankon.

Wel mooi, ken de regio totaal niet. Maar zo'n volledige zolder en kelder zie je toch niet vaak (meer)?

Koopt dan van eerste keer de rechterburen mee uit e. Tuin genoeg dan

Dat is nu toch niet zo'n uitzonderlijk huis, Antwerpen staat er vol mee?
En ik vind die prijs eigenlijk nog serieus meevallen...
Prijs meevallen als je het kan betalen ja... ik zou het direct kopen. Ideale ligging, grote tuin, superveel lichtinval en zeer gezellig/groot. Toch al het beste dat ik sinds lang ben tegengekomen in dat genre.

Als je gewoon langs dat huis passeert, zonder binnenkant te zien, en iemand zegt je dat daar een miljonair woont... Ik zou het toch niet geloven.

1620388920488.png

Prachtig interieur en foto's, maar die tuin en locatie... :S :S

sommige kamers ook te 'groot', waardoor die ruimte niet goed gebruikt kan worden, of ligt dat aan mij mss?
Ik heb enkel dat gevoel bij de slaapkamer. Wij hebben ook zo'n ballroom van een slaapkamer waar nauwelijks iets instaat. :D

Terug
Bovenaan