Valyra Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 06:46 #6.861 shellshock zei: Voor mij leek het op het eerste zicht allemaal wat op elkaar. Maar ik ken er ook niet genoeg van. Enkel dat het spuuglelijk is. Klik om te vergroten... Ik heb een TV meubel gemaakt in Pools Grenen multiplex 18mm (hout van bovenstaande keuken). Prachtig is dat!
shellshock zei: Voor mij leek het op het eerste zicht allemaal wat op elkaar. Maar ik ken er ook niet genoeg van. Enkel dat het spuuglelijk is. Klik om te vergroten... Ik heb een TV meubel gemaakt in Pools Grenen multiplex 18mm (hout van bovenstaande keuken). Prachtig is dat!
C Castil Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 07:04 #6.862 Valyra zei: Ik heb een TV meubel gemaakt in Pools Grenen multiplex 18mm (hout van bovenstaande keuken). Prachtig is dat! Klik om te vergroten... Niet iedereen heeft smaak en dat is geen schande.
Valyra zei: Ik heb een TV meubel gemaakt in Pools Grenen multiplex 18mm (hout van bovenstaande keuken). Prachtig is dat! Klik om te vergroten... Niet iedereen heeft smaak en dat is geen schande.