Opmerkelijke huizen te koop

In de huidige markt geraakt zoiets verkocht denk ik. Mensen worden verblind door de afwerking e.d. en verliezen een beetje de echte waarde uit het oog.
Het zijn vooral mooie foto's, en het is zo mooi volgens de boekjes ingericht met een bloemetje en een plant, maar niemand woont zo. Het ziet er allemaal mooi uit, maar ook geweldig onpraktisch: vrijstaand bad onder een schuine muur, 1 wasbakje, een gewone spiegel zonder opbergruimte. Er is in dit huis ook amper (opberg)ruimte.
Maar het geraakt zeker vlot verkocht door mensen die verblind zijn door de afwerking. En dan vooral de vrouw in een jong koppel die de huizenjacht beu is, en gewoon wil intrekken in iets wat klaar is en er leuk uitziet.

Er is zoveel fout aan dit interieur..

Waarom kookplaat aan de ene kant en afwas aan de andere kant?

Het zou ook toffer zij moest men de normale maar over/underpriced huizen uit het topic houden, dat zijn geen opmerkelijke huizen.

Laatst bewerkt:
Zo is dit topic net ontstaan denk ik. Om die discussie niet in het andere huizen topic te houden.
Ah, ik ging er van uit dat dit in de lijn van het topic op tweakers lag, voor specialere huizen of de meer excentrieke enterieuren / locaties ed.

Ah, ik ging er van uit dat dit in de lijn van het topic op tweakers lag, voor specialere huizen of de meer excentrieke enterieuren / locaties ed.
Het staat je natuurlijk vrij om zo'n topic hier te maken. Al vind ik dit topic ook met momenten wel amusant om te zien wat mensen durven vragen voor een duivenkot.

Mooi huis, maar way overpriced!
Overpriced in welke zin?
Ik zie over het bouwjaar, maar ik vermoed dat het zeer recent is.
Grond + zo'n woning kom je waarschijnlijk zelfs niet toe als je het zelf zou bouwen. Daarmee wil ik niet zeggen dat de prijs niet hoog is maar valt wel ergens te rechtvaardigen. Maar ga je een gelijkaardige woning vinden die misschien tussen de 5&10 jaar ouder is aan veel goedkopere prijs, ja waarschijnlijk wel.
Ik heb ook net gebouwd en ik weet ook dat ik bijna niet kan vragen wat ik er aan gegeven heb, wat logisch is.
Maar als je zo'n woning ziet dan is het niet voor het plezier dat men die verkoopt veronderstel ik, maar uit geldnood, scheiden, etc.

daar staat ook alles door elkaar hoor. Van de meest dure huizen tot exentrieke interieurs tot volledig afgeleefde bordelen die verkocht worden.

Een beetje afwisseling is wel leuk :)

Het staat je natuurlijk vrij om zo'n topic hier te maken. Al vind ik dit topic ook met momenten wel amusant om te zien wat mensen durven vragen voor een duivenkot.
En dan worden beide topics samengevoegd (want er is al een topic voor opmerkelijke huizen) en kunnen we verder gaan met de groepsverontwaardiging over prijzen :-p

Die trap :nono:

En die indeling van de keuken is idd bizar. Die wasbak lijkt superklein?

Ik vind de prijs wel niet zo hoog voor zo'n groot domein... maar kastelen geraken doorgaans moeilijk verkocht natuurlijk.

Wat is daar nu “kasteel” aan? Is gewoon een huis met een toren op.
Als dat de kwalificaties zijn voor een kasteel, dan hebben we er zeer veel staan in BE. Weer zo’n makelaar die zichzelf interessant vindt wss.

Het zou ook toffer zij moest men de normale maar over/underpriced huizen uit het topic houden, dat zijn geen opmerkelijke huizen.
Mjah dan kan je gewoon immoweb filteren op duurste huizen en dat hier kopiëren? :unsure:

Dacht ook dat dit eerder een topic was voor vreemde/grappige huizen en interieurs of voor huizen die compleet fout geprijsd zijn, of voor de echt supermooie villa's

Mjah dan kan je gewoon immoweb filteren op duurste huizen en dat hier kopiëren? :unsure:

Dacht ook dat dit eerder een topic was voor vreemde/grappige huizen en interieurs of voor huizen die compleet fout geprijsd zijn, of voor de echt supermooie villa's
Bwa, er zijn genoeg goedkopere opmerkelijke huizen, denk aan een speciale / vreemde indeling of architectuur. Moet ook niet van immoweb komen, hier vlakbij staat er bvb een legit bewoond huis dat recht uit een sprookje komt, zoals ze van een mens een karikatuur tekenen, zo is dat huis gebouwd.

Terug
Bovenaan