Opmerkelijke huizen te koop

Wie geeft dat geld daar aan vraag ik mij dan af.
Lijkt mij niet zo overdreven. Niet goedkoop maar ook niet overdreven. Als je u niet blindstaart op de huidige staat maar kijkt naar het potentieel.
Gewoon het (vermoedelijke) plan doortrekken en je hebt met beperkte extra kosten binnen iets dat de moeite is. Namelijk verder OSB plaatsen tegen de wanden (die nog gereed liggen in de eetruimte, dus waar ze nog mee bezig waren ;) ). Vliesbehang er tegen. Mogelijks plafonds ook OSB of een andere valse plafond. En het zal er al compleet anders uitzien.

Dan zou het nog steeds mijn stijl niet zijn, maar tenminste beter dan wat het nu is.

De werfcontainer look krijg je er gratis en voor niks bij :eek:

Ik had op zijn minst Gyproc tegen die osb gezet (ik heb het op onze zolder ook zo gedaan). Gemakkelijk strak te zetten.

Dat dak moet toch gigantisch veel lawaai maken bij regen?

Voor de liefhebber van OSB en staalbouw:
image

Dat is gewoon een doe het zelf koppel die geen tijd meer hadden door een extra kleine kregen waardoor alles rap rap af moest zijn en het niet meer ziet zitten. (foto 15, kinderbedje - foto 12 - lijkt mij een bed voor een 6 tot 10 jarige.)
Veel meer problemen met de mezzanine waar je gewoon kan afvallen :p zeker in combinatie met kinderen. (foto 13)

Ik heb recent nog in een airbnb gezeten in deze stijl. Gewoon de basis om het te kunnen verhuren :p.

Ik vind het alleszins stukken interessanter dan de zoveelste dertien in een dozijn woning. Dat dak is geïsoleerd dus het geluid van de regen zal daarmee ook gedempt worden, is een EPC A. De indeling en openheid lijkt me persoonlijk een groter probleem, akoestisch, maar dat zijn persoonlijke voorkeuren en imo een probleem in veel/de meeste nieuwbouw woningen met "open leefruimte".

Veel meer problemen met de mezzanine waar je gewoon kan afvallen :p
Om die reden is het in de huidige staat ook niet verhuurbaar (conformiteitsattest).

Ondanks dat ik groot fan ben van L/L-warmtepompen voor verkoeling, heb ik toch mijn twijfels om dit als primaire verwarming in te zetten, zeker als je weet dat de 3 verdiepingen met elkaar verbonden zijn via open trappen...

En dan nog een warmtepompboiler en 2 thuisbatterijen. Dat laatste snap ik dus echt niet in het totaalplaatje.

Afgrijselijk, zelfs in de badkamer OSB.
450k in de Denderstreek ? Je krijgt in quasi heel Vlaanderen een betere deal dan dit, dit is voor gebrainwashte burgermannetjes van rond de 28 die een putrel in hun broek krijgen van EPC A.

Zo'n huis gaat vlotjes 500k moest het deftig afgewerkt zijn, dus op zich is 450k niet zo zot. Ik zie hier nieuwbouw kubusjes op 300m² grond ook weggaan voor 500k.

Bedoel je dan zoiets als dit? https://www.immodrome.be/nl/koppelvilla-te-koop-in-leuven/7771461 (prijzen zijn excl kosten)
Ok, 't zijn geen echte kubusjes, maar toch...

:unsure:

Klein detail. De autostaanplaats is ook nog voorzien op die 200m².
Zo iets naast mij (regio Gavere) in 2023 maar met plat dak , was 500k incl kosten, zonder tuinaanleg. Zeer basic en kleine keuken, kwasie geen bergruimte op 180-190m2 perceel. Geen plaats carport (want kozen voor voortuintje en parkeren naast huis op 3 tal meter breede oprit, carport zou geen zicht zijn, of minder mooi)

Dat kost afgewerkte HOB nieuwbouw vandaag nu eenmaal snel, excl tuin.

Bedoel je dan zoiets als dit? https://www.immodrome.be/nl/koppelvilla-te-koop-in-leuven/7771461 (prijzen zijn excl kosten)
Ok, 't zijn geen echte kubusjes, maar toch...
Ik denk eerder aan dit. Ook in Iddergem dus net iets meer vergelijkbaar :unsure:
Wat dus €379k is; excl BTW en is ook maar casco.

Dus wederom, zo zot lijkt die prijs mij niet voor die staalbouw; los van het feit of het uw ding is of niet.

Zal wel foutje ergens zijn want bewoonbare oppervlakte is ook 200m2
Waar ze die 5 volwaardige slaapkamers en 2 badkamers kwijt krijgen is wel straf.
Lijken effectief wel kleine stukjes grond. Met die drie bouwlagen lijkt het me niet onmogelijk dat het toevallig alletwee +-200m² is.

Terug
Bovenaan