Opmerkelijke huizen te koop

https://vestio.com/nl/te-koop/woning/oudsbergen-3660/9951

Volgens de website verkocht, maar ik vind het wel iets hebben. Knap huis. Enkel die trap ben ik niet zo fan van
Dat kan ik me inbeelden dat het snel verkocht is. Zéér mooi afgewerkt huis met alle voorzieningen in kwalitatief materiaal.
Ik ben wel echt geen fan van heel uw huis vol TV's te hangen. Zo'n enorme tv in uw keuken, mij doet het niks...

Het is niet mijn favoriete stijl, maar het is wél goed uitgevoerd.

Zeker geen lelijk huis, maar ik vind het wel heel zielloos en ook wat kitsch ingericht (al koop je de decoratie niet mee, natuurlijk). Ik bedoel maar: die gigantische nep cactus in de badkamer... 😅

Ahja oké, ik dacht dat Oudsbergen bij Geraardsbergen ergens lag. Maar het blijkt een uithoek van Limburg te zijn. Daar is die prijs al iets logischer.
Lol, een uithoek van Limburg.
Duidelijk niet zo bekend met een kaart te interpreteren.

https://goo.gl/maps/W8Fz3Kbhnhi1uBvHA

Er ligt letterlijk aan 2 kanten van de gemeente nog maar 1 gemeente tussen tot aan de grens. Dat is de definitie van een hoek.
Haha originele definitie, ja dat wel.

Maar ff serieus, de as Hasselt-Genk is het centrum van de provincie. En Oudsbergen grenst aan die as. Oudsbergen doet het t.o.v. andere Limburgse gemeentes ook erg goed als je de socio-economische factoren bekijkt.

Je mag Oudsbergen of Limburg een uithoek van Vlaanderen vinden. Maar Oudsbergen is geen uithoek van Limburg.

"Huisje" in Chatelain, Elsene. Enorme tuin en dakterras in van de meest gegeerde buurten in Brussel. Prijskaartje... 4,5 miljoen€ 😅

Valt eigenlijk nog mee hoor. Bree en kinrooi worden eerder als een uithoek gezien. Dit ligt "te kort" bij hasselt en genk om als uithoek te kunnen gecategoriseerd te worden.

Uithoeken altijd gedefinieerd tov de provinciehoofdstad dacht ik ;).
Maar er zijn maar een paar provinciehoofsteden die centraal in de provincie liggen :p
Arlon is bvb toch echt een uithoek van Luxemburg hoor. Net zoals Antwerpen ook in een uithoek van de provincie ligt.

Oudsbergen is geen uithoek, het is niet nodig om steeds denigrerend over Limburg te doen als je het daar duidelijk niet kent :p

"Huisje" in Chatelain, Elsene. Enorme tuin en dakterras in van de meest gegeerde buurten in Brussel. Prijskaartje... 4,5 miljoen€ 😅
Erg schappelijk van prijs en met een lift zodat je zeker die nare trappen niet hoeft te doen. Ware het niet dat het in Brussel ligt, ik zou er zo intrekken. :ROFLMAO:

Oudsbergen is geen uithoek, het is niet nodig om steeds denigrerend over Limburg te doen als je het daar duidelijk niet kent :p
Maar ne uithoek van een provincie is niks negatief he :p. Het kan best een goede ligging zijn tov de omliggende voorzieningen.
Maar in dit geval bepaalt de ligging wel een deel van de (relatief lage) prijs (en dan eerder dat het ver is van het centrum van België)
Ik woon zelf in een uithoek van Antwerpen he, nuja, provincie Antwerpen is eerder een cirkel, maar you get the point :p.

vastgoedprijzen open bebouwing 2020 (mediaan)
- vlaanderen: 349k
- limburg: 262k

Eigenlijk ligt enkel de Limburg onder de mediaan (Antw: 369k, VL-BR: 385k, W-VL: 349k, O-VL: 366k)

Terug
Bovenaan