Opmerkelijke huizen te koop

Toch ergens een tikje zonde, niet? En dan is het toch wel een hoge prijs voor de grond, als je de afbraakkosten er nog bij moet optellen.

rerere.jpg

Onder de facebook post staan 45 comments over hoe mooi iedereen deze neobrutalistische blokkenbunker wel niet vindt. Geen woorden voor dat dit genormaliseerd wordt.

rerere.jpg

Onder de facebook post staan 45 comments over hoe mooi iedereen deze neobrutalistische blokkenbunker wel niet vindt. Geen woorden voor dat dit genormaliseerd wordt.
Het komt ook gewoon heel weinig voor dat mensen negatieve commentaren gaan posten onder zoiets 🤷‍♂️ .Het blijft Facebook natuurlijk.

rerere.jpg

Mja, anderzijds, zou dat niet een beetje zijn zoals "wat een lelijk kind" schrijven onder een post van iemand die net mama is geworden? Ik vind het ook niet per se een goeie transformatie, maar zulke dingen houd ik toch ook eerder voor mijzelf (of voor op dit forum)

rerere.jpg

Goh, 't is nu niet dat die vorige woning het toppunt van unieke architectuur is éh 🤷‍♂️

Die blokken zijn idd niet altijd het van het, maar van de honderdduizendste fermette met wat aangebouwde verandas/uitbouwen/... word ik ook niet echt wild.

Men is hier best kritisch - ik woon in iets dat heel veel minder is in elk geval, ook het interieur is niets speciaal. Ik ben in mijn leven al in honderden woningen geweest en het is quasi overal wel iets hoor.

Het is natuurlijk gemakkelijk om kritiek de hebben op andere huizen, iedereen vindt zijn eigen huis natuurlijk het mooiste. Het is ook niet echt mijn ding, ik had er precies toch wat meer ramen in gestoken, oogt wel heel kaal op deze manier. Maar ik kan wel begrijpen dat je ook financiële keuzes moet maken. Het grootste deel van je tijd spendeer je nu eenmaal binnen in je huis, dus sommige mensen verkiezen mogelijks om daar meer budget in te steken.

iedereen vindt zijn eigen huis natuurlijk het mooiste.
Ik denk dat het juist compleet anders is, het huis dat iemand echt wil of echt kan waarderen kan je in 99,99% van de gevallen niet kopen om één of andere reden. Dat uit zich in tal van zaken die eigenlijk zouden moeten verboden worden met dramatische gevolgen op de maatschappij en de ruimtelijke ordening.

Het is natuurlijk gemakkelijk om kritiek de hebben op andere huizen, iedereen vindt zijn eigen huis natuurlijk het mooiste. Het is ook niet echt mijn ding, ik had er precies toch wat meer ramen in gestoken, oogt wel heel kaal op deze manier. Maar ik kan wel begrijpen dat je ook financiële keuzes moet maken. Het grootste deel van je tijd spendeer je nu eenmaal binnen in je huis, dus sommige mensen verkiezen mogelijks om daar meer budget in te steken.
Er zijn veel meer ramen aan de andere kant

ik heb hier ook al kritiek genoeg gelezen over grote glaspartijen dus het is nooit goed vrees ik.
Daarnaast is bouwen/verbouwen enorm duur geworden, ik denk dat ik veel mensen geen geld over hebben voor wat louter esthetische aanpassingen.
Alsook heel het EPB verhaal waarbij zo een blok gewoon de meest optimale manier is om een acceptabele score te bekomen.

Een eyecatcher is dit voorbeeld niet maar ik vind het wel mooier dan wat het voordien was. Smaken verschillen he

Ik begrijp dat het 'bunkerconcept' aan populariteit wint ten tijde van geopolitiek geharrewar. Echter is de ondergrondse bunker toch nog steeds een efficientere aanpak naar veiligheid toe.
Dit is vis noch vlees.

Eentje die ik hier ettelijke maanden geleden al poste: daling van 200k, smaken verschillen maar ik ga daar regelmatig eens fietsen en qua ligging/privacy is dat echt top.

Onderstaand is ook nog leuk met paar unieke features

En voor de liefhebbers van bunkers - het kan nog slechter

Radiatoren boven na een grondige renovatie is bijna crimineel
Niet akkoord, als ik zou renoveren kies ik ook gewoon terug voor een ketel met radiatoren hoor. Ik heb nu beide gehad en in vele gevallen ben je gewoon beter af met het klassieke. Als je zo een huis renoveert van de jaren stillekes is een WP met vloerverwarming meestal gewoon een slechte keuze.

Wat ik ook niet zou kiezen is het zoveelste saai wit op de gevel en zwarte raamkozijnen erin. Belachelijk duur huis trouwens.

Terug
Bovenaan