Opmerkelijke huizen te koop

Das zo de modern age kitsch van inrichting...
Ah ieder zijn ding zeker?

Wij hebben 2 jaar geleden evenveel betaald voor een recente nieuwbouw. Zolder verdieping diende wel nog afgewerkt te worden. Maar wel: Adembenemend uitzicht op de heuvels in de Vlaamse Ardennen, blauwsteen in keuken en gang, overal parket, eiken trap, 750m² grond en 210m² bewoonbare oppervlakte. En ook niet in ne wijk waar alle huizen hetzelfde zijn.

Wat een inrichting :laugh:
Elke muur vol met quotes en in de inboedel recht uit de action.

Je moet daar wat feeling mee hebben denk ik, waar ik woon is het weinig en inspiratieloos ingericht - ben daar afschuwelijk slecht in (idem met kleuren kiezen etc.). Eigenlijk zou ik daar eens wat geld en iemand met kennis van zaken moeten op loslaten.

Deze kwam plots op Facebook voorbij.

Wat een inrichting :laugh:
Elke muur vol met quotes en in de inboedel recht uit de action.
Hebben die nu heel hun inrichting tussen de foto's door meerdere malen verplaatst? De zetel staat de ene keer richting de eettafel gericht, de andere keer naar de TV aan de muur. Die moto staat de ene keer vlak naast de inkom deur, de andere keer bij de eettafel.
De fotos tegen de muur veranderen ook van plaats. Of is dit weer door AI uitgebraakt?
En kijk ik zie ook graag een classic mini, maar een foto van een mini uitvergroot over de hele muur hangen - neen.

Of is dit weer door AI uitgebraakt?
Ik hoopte het eerst ook, maar lijkt mij gewoon een voorbeeld van geen smaak en inderdaad foto's van verschillende tijdstippen en inrichtingen. Zie ook andere posts zoals deze:

AI zou deze slecht opgehangen (en totaal nutteloos en mottige) LED-strip aan het dartsbord tenminste deftig gehangen hebben, niet laten loskomen hebben, laten doorlopen tot de hoek aan de keuken en doen branden hebben ^^
sun8vJf.jpeg

Q18jn2R.jpeg

Ik hoopte het eerst ook, maar lijkt mij gewoon een voorbeeld van geen smaak en inderdaad foto's van verschillende tijdstippen en inrichtingen. Zie ook andere posts zoals deze:

AI zou deze slecht opgehangen (en totaal nutteloos en mottige) LED-strip aan het dartsbord tenminste deftig gehangen hebben, niet laten loskomen hebben, laten doorlopen tot de hoek aan de keuken en doen branden hebben ^^
sun8vJf.jpeg

Q18jn2R.jpeg
Zonnepanelen 4800 kw 🤔 die zullen ook geen last hebben van de gasprijzen, of enige andere energiekosten.

Het kan je smaak niet zijn, maar verder is dat toch een redelijk standaard huis? Niet echt veel opmerkelijk aan imo... Dan kan je heel immoweb hier op zetten...

Los van de marginale aankleding vind ik de zwarte badkamer anders wel vermeldenswaardig genoeg voor dit onderwerp. Wie bedenkt nu zoiets? Normaal gezien laat je die ruimte wit voor maximale lichtweerkaatsing om alles goed te zien, en hier doen ze het omgekeerde.

sun8vJf.jpeg

Q18jn2R.jpeg
ik denk dat die mensen zich daar at home, thuis voelen. ik kan er niet precies mijn vinger opleggen waarom, het strààlt gewoon die vibe uit.

Pure waanzin:

875000€ + op te leggen voor garage. :(
Ze kunnen maar proberen :P Ik ken de locatie ook niet maar algemeen voor zo'n kleine, gerenoveerde HOB op zo'n klein perceel lijkt mij dat belachelijk veel. Er is een reden dat perceeloppervlakte en woonoppervlakte niet ingevuld zijn in die advertentie :sop:

Is bouwjaar 2026 trouwens geen fraude/oneerlijke reclame? "vernieuwbouw" = renovatie. Ook als je op google streetview kijkt naar 2024, zie je dat er structureel niet veel zal aangepakt zijn:

Ik vraag mij ook af hoe ze dat gaan doen met die garage; ligt gewoon op het perceel momenteel:

Pure waanzin:

875000€ + op te leggen voor garage. :(

Inderdaad compleet van de pot gerukte prijs, voor dat geld heb je in die regio een echte nieuwbouw op dubbel zoveel grond.

Op deze site staat het huis trouwens te koop voor €625.000, en op basis van de tekst was dat ook al na de verbouwing:
https://be.propenda.com/realty/viewoffer/8089347/halfopen-vernieuwbouw-te-koop-in-sint-andries.html

En ook weer zo'n tekst waarbij het immo kantoor aan AI gevraagd heeft van er zoveel mogelijk inhoudsloze hyberbolen in te duwen: "De open keuken sluit naadloos aan op de woonkamer en vormt samen een warme, uitnodigende leefomgeving waar het heerlijk vertoeven is met familie en vrienden"

Dit werd pas verkocht in Langdorp: https://www.biddit.be/nl/catalog/detail/293138
Gebouwd in 1988, nooit helemaal afgewerkt. Veel gebreken, zichtbaar en ongetwijfeld ook onzichtbaar. Asbesten dak, een binnendeur die naar een veranda had moeten leiden die nu al veertig jaar als buitendeur fungeert, schrijnwerk rot door gebrek aan onderhoud... Gisteren stond het aan 287.000 euro, maar vandaag dus gegaan aan 430.000 euro. Mooie ligging voor wie van de regio is, en ik zie potentieel in het interieur, maar voor die prijs pak ik de vele kopzorgen van de verbouwing en afwerking er toch niet bij.

Ah, da's die straat van Schols z'n bescheiden ex-stulpje. Zoiets koop je toch voor de grond en het uitzicht ? Die muren zijn amper te isoleren met al die uitsprongen. Ik geef het 90% kans dat ze dat gebouw gaan platgooien.

Terug
Bovenaan