Au79
Well-known member
Wel ja, dat is ook precies waar Assenede ligt héBwoah, da's toch ook ferm bij de haren getrokken. Alles over de expressweg + Eeklo is spotgoedkoop, maar Aalter, Evergem, Lembeke (de kliniek), Nevele zijn toch allesbehalve goedkoop tbh.
Die profiteren ook mee van de goede bereikbaarheid van de E40 of zijn een toevluchtsoord geworden voor gezinnen die Gent niet meer kunnen betalen en toch wat groen willen.
Nu, dat huis in Assenede staat inderdaad te duur.. Maar goed, als ze wat extra kan krijgen door haar naam, mij niet gelaten![]()
Ik doelde op dat gebied tussen Zelzate en Eeklo tot aan Maldegem en alles daarboven richting Nederland.
Nevele-Evergem die je noemt zijn geografisch misschien wel Meetjesland maar zou ik toch eerder onder groot-Gent catalogeren, om de redenen die je opnoemt. Aalter is dan weer een geval apart door de specifieke ligging en een aantal dure wijken (Loveld o.a.) die het gemiddelde omhoog trekken.
Nu, niet iedereen heeft een autostrade dichtbij nodig om te wonen en te werken en voor wie rust wil is dat geen slechte regio.
Het punt was gewoon dat dit -Assenede zijnde- een overpriced woning is.
dan idd beter rand Gent of Brugge. Da's ook typisch zo een "stad" waar geen hol te beleven is, qua verbinding ook niet wow en steeds meer verloederd.