Opmerkelijke huizen te koop

Het ziet er een doorkijkspiegel uit, dus niemand kan binnenkijken.

En u tussen het plebs op een publiek strand moeten begeven? :crazy:

Verwarmd privézwembad, binnen. Dat zijn de redenen. Als je dat koopt, is het niet om enkel te kunnen zwemmen die paar dagen in de zomer dat het warm genoeg is.
Ah doorkijkspiegel, was me niet opgevallen! Tussen het plebs, tja, maar tis nog altijd Knokke... de echte plebs gaan naar Blankenberge. :p

Maar neemt niet weg dat het zwembad zelf nogal kaal en toonloos eruit ziet. Die gigantische buis op het plafond. Als het niet voor die doorkijkspiegel was, dan zou het evengoed een ondergronds zwembad kunnen zijn.

Ma bon conclusie: toch niet zo opmerkelijk als gedacht.
En als het buiten donker is en er binnen licht brandt, dan ziet iedereen u in uw zwembad zitten (maar ge zult het zelf niet weten) :crazy:

Ah doorkijkspiegel, was me niet opgevallen! Tussen het plebs, tja, maar tis nog altijd Knokke... de echte plebs gaan naar Blankenberge. :p

Maar neemt niet weg dat het zwembad zelf nogal kaal en toonloos eruit ziet. Die gigantische buis op het plafond. Als het niet voor die doorkijkspiegel was, dan zou het evengoed een ondergronds zwembad kunnen zijn.

Ma bon conclusie: toch niet zo opmerkelijk als gedacht.
Al honderd keer voorbijgewandeld en nog nooit zelfs maar de indruk gehad dat daar een zwembad inzit, dus toch goed gedaan blijkbaar :p

Het zicht daar moet magnifiek zijn, maar het is wel "maar" Duinbergen. Benieuwd of ze er effectief die 10 miljoen voor gaan krijgen..

Waarschijnlijk niet echt opmerkelijk, maar jullie beslissen.

Op zich een vrij normale penthouse van maar liefst 10 miljoen, maar tis Knokke-Heist. Wat het mij opmerkelijk maakt, zijn die twee foto's van het privézwembad. Tis op de gelijkvloers, en iedereen van buiten kan naar binnen kijken en het zwembad zelf ziet er zo kaal en toonloos uit. Zou niet weten wie er daar in zou willen zwemmen ipv de zee. :p
A penthouse is an apartment or housing unit traditionally on the highest floor of an apartment building, condominium, hotel, or tower.
ik vraag mij dan toch af hoe dat zit met dat "zwembad" eigenlijk. lijkt mij meer een gemeenschappelijk zwembad (en het ziet er ook in zijn geheel niet gezellig uit)

ik vraag mij dan toch af hoe dat zit met dat "zwembad" eigenlijk. lijkt mij meer een gemeenschappelijk zwembad (en het ziet er ook in zijn geheel niet gezellig uit)
Staat in de advertentie hoor:
De penthouse strekt zich uit over de tiende en elfde verdieping en is rechtstreeks bereikbaar via de privélift.
(...)
Als absolute eyecatcher beschikt dit eigendom over een privatieve wellnessverdieping met een 17 meter lang zwembad, sauna en ontspanningsruimte, rechtstreeks bereikbaar via de privélift. De volledige ondergrondse verdieping (-1), met plaats voor drie wagens, behoort eveneens exclusief tot dit appartement.
-1, 0, 10 en 11 zijn dus inbegrepen.

Ik dacht dat ook maar in de beschrijving staat "een privatieve wellnessverdieping met een 17 meter lang zwembad, sauna en ontspanningsruimte, rechtstreeks bereikbaar via de privélift".

EDIT: Gvd Didymus was me voor. :D

Ik ook niet, maar werkt wel in 2 richtingen. Je kan daar ook gewoon los binnenkijken.
Als ik 1,5 miljoen neertel voor een woning verwacht ik wel 0 inkijk, van waar dan ook.

Als eigenaar kies je er, door het ontwerp, wel voor dat iedereen kan binnenkijken

Als buur kies je er niet voor dat die continu in uw hof kan kijken

alledaags.png

Hoe saai, ongeïnspireerd en kil kan je een huis inrichten? Budget voor verf was zeker op na de architect? Ik kan nog begrijpen dat mensen voor een cleane look gaan, maar dit is gewoon steriel. Bijna dystopisch.

toch wel bijzonder knap ontwerp.

Alleen dat interieur. Komen ze u daar 's avonds ook een dwangbuis aandoen als je in bed gaat liggen?

Op zich een vrij normale penthouse van maar liefst 10 miljoen, maar tis Knokke-Heist. Wat het mij opmerkelijk maakt, zijn die twee foto's van het privézwembad. Tis op de gelijkvloers, en iedereen van buiten kan naar binnen kijken en het zwembad zelf ziet er zo kaal en toonloos uit. Zou niet weten wie er daar in zou willen zwemmen ipv de zee. :p

mooi uitzicht. maarja draai of keer het hoe je wil, het is een appartement met een zwembad voor 10 miljoen.

Is spiegelglas!
Zou heel ongemakkelijk zijn om daar te zwemmen terwijl iedereen binnen loert.

Al heeft dat zwembad de charme van een illegale vis kweekbad.

Al honderd keer voorbijgewandeld en nog nooit zelfs maar de indruk gehad dat daar een zwembad inzit, dus toch goed gedaan blijkbaar :p

Het zicht daar moet magnifiek zijn, maar het is wel "maar" Duinbergen. Benieuwd of ze er effectief die 10 miljoen voor gaan krijgen..

Om niet te zeggen bijna Heist.

Voor die prijs hebt ge een dikke kast in het Zoute (en nog een pak budget over).

Ik dacht eerst dat dit een foto was van een ondergelopen parkeergarage. Hoe ongezellig kan je een zwembad maken? Lijkt regelrecht uit de backrooms/poolrooms te komen.

cb1ce9384f439329a90a3a31cb12b7d1.jpg

Ik dacht eerst dat dit een foto was van een ondergelopen parkeergarage. Hoe ongezellig kan je een zwembad maken? Lijkt regelrecht uit de backrooms/poolrooms te komen.

Haha ja, dat was mijn eerste gedachte ook. :p Een Backrooms-gebaseerd spel dat ik gespeeld heb, Anemoiapolis, heeft een stukje met ondergrondse zwembaden en dit deed me er zo hard aan denken als het niet was voor dat ene raam.

https://maximmovastgoed.be/nl/aanbod/4238738/villa-te-koop-in-8900-ieper#group-33

Villa die al bijna 1 jaar te koop staat in Heuvelland (niet in Ieper zoals in de titel). Niet zo wit als de blokkendoos aan de Schelde maar zien er wel liefhebbers van Chanel uit. Vroeger stond daar een oude hoeve, de loods is daarvan een overblijfsel.
Nieuwkerke meer bepaald, ik herkende de fabriek op de droneshot.
Dit is al iets meer smakelijker dan dat wit geval van enkele posts geleden.

is een huis van vrienden van mij, op een boogscheut van het mijne.
volledig gerenoveerd, maar immo hanteert wel de 1966 jaar als referentiebouwjaar...

anyhow. schrikbarend toch die prijzen.... en handig met die calculator op die site: zelfs al betaal je de HELFT uit eigen zak, zit je nog met een lening van +1500 euro/maand op 25 jaar....

als ik dat zo lees, ben ik toch blij dat ik binnen 6 jaar al van af ben, met een zeer bescheiden lening.
die cijfers doen echt pijn aan het hart, jeezes...

edit: richt prijs / prijswijzer op de website is wel maar liefst 135.000 euro lager dan de vraagprijs. dus betwijfel of ze het gaan kwijt geraken aan die prijs hoor.

is een huis van vrienden van mij, op een boogscheut van het mijne.
volledig gerenoveerd, maar immo hanteert wel de 1966 jaar als referentiebouwjaar...

anyhow. schrikbarend toch die prijzen.... en handig met die calculator op die site: zelfs al betaal je de HELFT uit eigen zak, zit je nog met een lening van +1500 euro/maand op 25 jaar....

als ik dat zo lees, ben ik toch blij dat ik binnen 6 jaar al van af ben, met een zeer bescheiden lening.
die cijfers doen echt pijn aan het hart, jeezes...

edit: richt prijs / prijswijzer op de website is wel maar liefst 135.000 euro lager dan de vraagprijs. dus betwijfel of ze het gaan kwijt geraken aan die prijs hoor.
Weinig opmerkelijk aan dit huis toch? 13 in een dozijn

Terug
Bovenaan