Opmerkelijke huizen te koop

600k :eek:

Beetje opruimen voor de foto's kon ook al niet
Los van die foto's, maar die prijs is echt niet te zot.

In het centrum van Bertem, vlak bij E40, E314 en Leuven.

39m breedte aan de straatkant. Mits goede motivatie kan je dat verkavelen in 4 loten, 2 HOB (8m gevelbreedte) en 2 GB's (8m50 gevelbreedte) ertussen, komt simpel gerekend op +- 150k per lot. Tel daarbij aankoop-, infrastructuur- en afbraakkosten, pakweg 15k extra per lot.

Dan kom je op 165k verkoopprijs per lot + registratie. Een woning van pakweg 350k - 375k + 6% BTW want afbraak en heropbouw (als je als ontwikkelaar de vergunningen aanvraagt), dan zit je qua totaalprijs richting 550k - 585k. Voor die regio en ligging echt geen te zotte prijs imo.

Voor die regio en ligging echt geen te zotte prijs imo.
Zoals je zegt een annonceke voor mannen met puntschoenen en een cravatte dus waarom zou je dan nog opruimen. Wel geen toplocatie, die gemeente is de laughing stock van het Leuvense, ze proberen daar bij te benen met de moderne tijd op zo'n onhandige manier dat het tragikomisch is.

Zoals je zegt een annonceke voor mannen met puntschoenen en een cravatte dus waarom zou je dan nog opruimen. Wel geen toplocatie, die gemeente is de laughing stock van het Leuvense, ze proberen daar bij te benen met de moderne tijd op zo'n onhandige manier dat het tragikomisch is.
Want alle projectontwikkelaars zijn mannen met puntschoenen en een cravatte of...?

Want alle projectontwikkelaars zijn mannen met puntschoenen en een cravatte of...?
Ja!

ddd.jpg

Een erg wit huis binnen en buiten:

buitengewoon-huis-te-koop-in-dendermonde-13483.jpg

Ontworpen door een kleuter met een doos Duplo? Met al die overhangen en niet schoon afgelijnde blokken...

Ik moet toegeven, ze hebben wel iets bereikt. Ik dacht dat de moderne blokkendoos woning niet erger kon worden maar ze hebben mijn ongelijk bewezen!

alledaags.png

Hoe saai, ongeïnspireerd en kil kan je een huis inrichten? Budget voor verf was zeker op na de architect? Ik kan nog begrijpen dat mensen voor een cleane look gaan, maar dit is gewoon steriel. Bijna dystopisch.

Dat raam over de ganse lengte op het eerste verdiep gericht naar de zijkant, ik zou dat als buur precies toch niet zo tof vinden.

Ik ook niet, maar werkt wel in 2 richtingen. Je kan daar ook gewoon los binnenkijken.
Als ik 1,5 miljoen neertel voor een woning verwacht ik wel 0 inkijk, van waar dan ook.

Waarschijnlijk niet echt opmerkelijk, maar jullie beslissen.

Op zich een vrij normale penthouse van maar liefst 10 miljoen, maar tis Knokke-Heist. Wat het mij opmerkelijk maakt, zijn die twee foto's van het privézwembad. Tis op de gelijkvloers, en iedereen van buiten kan naar binnen kijken en het zwembad zelf ziet er zo kaal en toonloos uit. Zou niet weten wie er daar in zou willen zwemmen ipv de zee. :p

Tis op de gelijkvloers, en iedereen van buiten kan naar binnen kijken
Het ziet er een doorkijkspiegel uit, dus niemand kan binnenkijken.
het zwembad zelf ziet er zo kaal en toonloos uit. Zou niet weten wie er daar in zou willen zwemmen ipv de zee. :p
En u tussen het plebs op een publiek strand moeten begeven? :crazy:

Verwarmd privézwembad, binnen. Dat zijn de redenen. Als je dat koopt, is het niet om enkel te kunnen zwemmen die paar dagen in de zomer dat het warm genoeg is.

alledaags.png

Hoe saai, ongeïnspireerd en kil kan je een huis inrichten? Budget voor verf was zeker op na de architect? Ik kan nog begrijpen dat mensen voor een cleane look gaan, maar dit is gewoon steriel. Bijna dystopisch.
Wat een vreselijke woning :lol:, tegenwoordig zit er meer leven en gezelligheid in de wachtzaal van een ziekenhuis dan in ... dit. Dit is geen huis, dit is een steriele cleanroom. Zelfs de kinderen gunnen ze geen streepje kleur. Ik stel me toch echt serieus vragen over het mentaal gestel van mensen die in zo'n 'huis' willen wonen.

Het ziet er een doorkijkspiegel uit, dus niemand kan binnenkijken.

En u tussen het plebs op een publiek strand moeten begeven? :crazy:

Verwarmd privézwembad, binnen. Dat zijn de redenen. Als je dat koopt, is het niet om enkel te kunnen zwemmen die paar dagen in de zomer dat het warm genoeg is.

Ah doorkijkspiegel, was me niet opgevallen! Tussen het plebs, tja, maar tis nog altijd Knokke... de echte plebs gaan naar Blankenberge. :p

Maar neemt niet weg dat het zwembad zelf nogal kaal en toonloos eruit ziet. Die gigantische buis op het plafond. Als het niet voor die doorkijkspiegel was, dan zou het evengoed een ondergronds zwembad kunnen zijn.

Ma bon conclusie: toch niet zo opmerkelijk als gedacht.

Wat een enorm gedrocht is dat, en al onder optie aan die prijs. Hier is het ook wit geschilderd thuis maar dit is oogverblindend (in de negatieve zin). Die ramen dan, eingelijk is dit blokkendoos op elkaar met een aquariumvibe. Hoe kom je erbij zulke ramen te installeren en ze dan nog zo te laten openen.

Terug
Bovenaan