Opmerkelijke huizen te koop

Maar zou dat initieel echt de bedoeling zijn geweest die kale bakstenen en paletten? Of was het geld gewoon op en hebben ze maar zo goedkoop mogelijk nog afgewerkt en een keuken in gegooid om het leefbaar te maken.
vooral dat laatste lijkt mij. want de badkamer is ook niet volledig afgewerkt. Vermoedelijk scheiding, en dan toch nog keuken en badkamer zo ver mogelijk afgewerkt, om er toch in te kunnen wonen.

Ook grapig dat ze gewoon gestopt zijn met de trap te vernissen toen de pot op was :P
t9Nd0Xa.png

Zoals die stopcontacten en lichtschakelaars zijn afgewerkt lijkt mij lij dat die snelbouwsteen look de bedoeling is. Als je dat nog wil bezetten werk je de sleuven voor de leidingen zo goed toch niet af?!

Zoals die stopcontacten en lichtschakelaars zijn afgewerkt lijkt mij lij dat die snelbouwsteen look de bedoeling is. Als je dat nog wil bezetten werk je de sleuven voor de leidingen zo goed toch niet af?!
Is uiteindelijk maar een kleine moeite om de afdekplaatjes erop te klikken.
En het plan kon geweest zijn om gewoon overal vliesbehang of (PVC-) wandpanelen of iets anders dun er tegen te kleven. Tegenwoordig al genoeg alternatieve muurbekledingen buiten plakken & schilderen. En met van die wandpanelen van 3mm dik moet het ongeveer effen erachter zijn maar niet perfect.

Hoe kan dat verkoop registratierecht zijn? Dat is toch een nieuwbouw?
Iemand die geen beroeps-verkoper is mag voor een nieuwe woning (tot 2 jaar na jaar ingebruikname) kiezen of men met btw verkoopt (dan is de betaalde btw op de aankoop of constructie aftrekbaar) of dat men verkoopt met registratierechten.

Wat een lelijk buitenschrijnwerk. Het is mij ook compleet onduidelijk wat er in die garage moet kunnen passen. Het is alleszins interessant om er meerdere binnenpandige ramen op te richten.
Giraf als huisdier?

Je vergist je, volgens het architectenbureau heeft daar een team van 7 man op gewerkt. En dat zie je ook wel aan de materiaalkeuzes en verlichting binnen.

Goh, eerlijk? Het valt nog mee, ik denk met wat beperkte ingrepen m.b.t. materiaal en het wat rustiger te maken dat je al veel kan bereiken. Ik zie wel wat uniformiteit.
Bv. foto 3, die ene muur in het groen(achtig?) zie duidelijk in foto 10,11 en 14. Ik zou daar eventueel wel een gelijkaardige kleur nemen maar eerder uniform of zelfs gewoon wit. Het probleem wordt duidelijker in foto 18 en 20. Het voelt wat druk aan met al die natuursteennerven, de verschillende soorten hout en de vloer.
Foto 7 toont voor mij aan dat ze wel een visie hadden/hebben. Dat vind ik persoonlijk wel een knappe inkom.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan