Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vooral dat laatste lijkt mij. want de badkamer is ook niet volledig afgewerkt. Vermoedelijk scheiding, en dan toch nog keuken en badkamer zo ver mogelijk afgewerkt, om er toch in te kunnen wonen.Maar zou dat initieel echt de bedoeling zijn geweest die kale bakstenen en paletten? Of was het geld gewoon op en hebben ze maar zo goedkoop mogelijk nog afgewerkt en een keuken in gegooid om het leefbaar te maken.
Om af en toe eens de koppen bij elkaar te steken?Waarom 2 douche koppen voorzien?
![]()

Is uiteindelijk maar een kleine moeite om de afdekplaatjes erop te klikken.Zoals die stopcontacten en lichtschakelaars zijn afgewerkt lijkt mij lij dat die snelbouwsteen look de bedoeling is. Als je dat nog wil bezetten werk je de sleuven voor de leidingen zo goed toch niet af?!
Iemand die geen beroeps-verkoper is mag voor een nieuwe woning (tot 2 jaar na jaar ingebruikname) kiezen of men met btw verkoopt (dan is de betaalde btw op de aankoop of constructie aftrekbaar) of dat men verkoopt met registratierechten.Hoe kan dat verkoop registratierecht zijn? Dat is toch een nieuwbouw?
Er was geen moord: https://www.hln.be/leuven/toch-geen...gekend-voor-drugs-en-brandstichting~a0881a42/Staat al zeer lang te koop, of is al vaak te koop aangeboden.
En sinds de 'recente' moord daar zal deze denk ik nog even te koop staan.
Giraf als huisdier?Wat een lelijk buitenschrijnwerk. Het is mij ook compleet onduidelijk wat er in die garage moet kunnen passen. Het is alleszins interessant om er meerdere binnenpandige ramen op te richten.
![]()
Huis te koop in Lebbeke
Nieuwbouwwoning op 10 are met open zicht op de velden – Lebbeke Op zoek naar een nieuwbouwwoning die je nog volledig naar eigen smaak kan afwerken?www.immotijl.be
Zo rijk zijn, en toch geen geld hebben voor een ietwat deftige interieurarchitect om toch een beetje ziel en gezelligheid in dat interieur te krijgen.Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
www.funda.nl
Geen spek voor mijn bek, wel wat leuks.
Klant is koning hé. Die zou ook maar kunnen werken binnen het kader van de eigenaar... Smaak kan je uiteindelijk niet kopenZo rijk zijn, en toch geen geld hebben voor een ietwat deftige interieurarchitect om toch een beetje ziel en gezelligheid in dat interieur te krijgen.