Opmerkelijke huizen te koop

Nu ieder zen goesting daar in natuurlijk, ik weet dat ik meer atypisch ben maar heb die plekken liever wat gescheiden. Niet met een deur zoals vroeger uiteraard.
Hier 't zelfde. Bij de verbouwing had de keukenontwerpen in z'n eerste ontwerp ook een keuken eiland gestoken. Maar da's al eerste gesneuveld.

f36d8256fc49435f9103d54d72def229.jpg

Die trapleuning en zijde zijn ook prachtig geschilderd, nog nooit van afplakken gehoord precies :-D Aparte stijl.
Wie hangt er ook gordijnen voor de voordeur?

Eh dat gaan wij hier ook hebben. (Wij hebben wel een raam zo hoog als de deur naast de voordeur. Maar hebben dus het gordijn over de hele breedte genomen. ‘s avonds volledig dicht, door de dag volledig open.

En niet zo lelijk als hierboven :D

Ghoja, ik ben niet thuis in die prijzen dus durf er geen uitspraken over te doen maar aan de kust gaan er ook kleine appartementjes vlot boven het miljoen.

Fantastische locatie, maar het mist voor mij authenticiteit.

Oh ja, de prijs is volledig van de pot gerukt ook 🤣
Maar wat zou dan wel een correcte prijs zijn voor zoiets? Is op zich toch wel iets unieks wat je niet al te veel tegenkomt in België. Ik kan me wel inbeelden dat iemand die in een stad woont en een druk leven heeft, daar wel een aardig bedrag voor zou kunnen geven om in het weekend eens te kunnen ontspannen in alle rust.

Maar wat zou dan wel een correcte prijs zijn voor zoiets? Is op zich toch wel iets unieks wat je niet al te veel tegenkomt in België. Ik kan me wel inbeelden dat iemand die in een stad woont en een druk leven heeft, daar wel een aardig bedrag voor zou kunnen geven om in het weekend eens te kunnen ontspannen in alle rust.

Gezien de locatie en het unieke denk ik 250k.

In de buurt. 3x zoveel grond. En nog een groter huis erbij.
Voor een fractie van het verschil kan je het huidige platsmijten en zo'n tinyhouse erop zetten. Of gewoon het tinyhouse erbij in uw hof aan het water :p

Of dit:

En er zijn er nog wel te vinden. Alles zal van de specifieke locatie afhangen (die ze natuurlijk niet delen) + wat je niet op de foto's ziet :p
Dus de €250k van @Lots02 hierboven is een realistische schatting maar nog aan de hoge kant in mijn ogen.

Voor een fractie van het verschil kan je het huidige platsmijten en zo'n tinyhouse erop zetten. Of gewoon het tinyhouse erbij in uw hof aan het water :p

Of dit:

En er zijn er nog wel te vinden. Alles zal van de specifieke locatie afhangen (die ze natuurlijk niet delen) + wat je niet op de foto's ziet :p
Dus de €250k van @Lots02 hierboven is een realistische schatting maar nog aan de hoge kant in mijn ogen.
Maar dat zijn allemaal huisjes aan de kant van de weg. I could be mistaken, maar dat van Lots02 lijkt me toch wel een stukje van een openbare weg te liggen?

Verschrikkelijk hoge prijs, maar zoiets zoals Christies gaat zich geen 500-600k vergissen qua marktwaarde hoor. Het blijft een vrij uniek vastgoed in zijn totaliteit.

Maar dat zijn allemaal huisjes aan de kant van de weg. I could be mistaken, maar dat van Lots02 lijkt me toch wel een stukje van een openbare weg te liggen?
Zoals ik zei: geen exact adres en afhankelijk wat niet op de foto's te zien is :P Er kan hier perfect een weg lopen zonder dat je het op de foto ziet:
a4hrvhO.png

JhdyGzq.png

Als je de boomlijn bekijkt, denk ik zelf dat daar effectief een weg of minstens een pad loopt ;)

En dan nog, ver van de openbare weg is eerder een minpunt, het is niet alsof je op die locaties veel passage hebt. Dus enkel nadelen eraan verbonden.

De grond is veel kleiner, 59are ofwel 0,59hectare. van het eerste is het 2hectare, dus 3,x keer groter.

Of dit:

ook veel kleinere grond, maar 0,1hectare...

Dat de prijs te hoog lijkt, maar als je dan gaat kijken naar grootte en afwerking.. denk ik wel dat er een markt voor is. Ik zou eerder gokken op 500 a 600k

Zoals ik zei: geen exact adres en afhankelijk wat niet op de foto's te zien is :p Er kan hier perfect een weg lopen zonder dat je het op de foto ziet:
a4hrvhO.png

JhdyGzq.png

Als je de boomlijn bekijkt, denk ik zelf dat daar effectief een weg of minstens een pad loopt ;)

En dan nog, ver van de openbare weg is eerder een minpunt, het is niet alsof je op die locaties veel passage hebt. Dus enkel nadelen eraan verbonden.
Ligt relatief weg van een zeer rustige baan. Ligt inderdaad ook in de hoogte. Qua buurt kan je je niet veel meer dan dat wanen in de natuur. De chalet zelf is ook off grid.

In ons huis was dat. onze deur was vol hardhout met enkel loodglaswerk. Erg mooi, maar overal tocht. Mijn grootmoeder (het was haar huis) heeft hier een zwaar gordijn voor gehangen. Werkte op zich wel goed. Om de toch te breken, niet om de koude buiten te houden natuurlijk :P

Terug
Bovenaan