Opmerkelijke huizen te koop

En in de lent en zomer bovendien best wel wat pleziervaart op de Leie. In die zij-arm weliswaar minder, maar geluid op het water draagt ver..
Vooral dat. Bij zomers weer dagelijks marginalen op bootjes met een bak bier die in de tuinen loeren, je moet het maar willen.
Op de radiatoren na idd prachtige woning.

Past niet echt in deze thread, maar ze hebben toch moeite gedaan om een impressie te tonen van deze fermettewoning.

Wie biedt er mee?

Stond eerst een hele tijd te koop voor 5 miljoen euro.
Zo zie je weer dat je smaak niet kan kopen. Die voorkant heeft echt McMansion vibes voor mij. Enkel de zuilen ontbreken.

EDIT: eentje die om een heel speciale reden opmerkelijk is: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/zomergem/9930/20895077?s=s_XL

De reden:

Laatst bewerkt:
Zo zie je weer dat je smaak niet kan kopen. Die voorkant heeft echt McMansion vibes voor mij. Enkel de zuilen ontbreken.

EDIT: eentje die om een heel speciale reden opmerkelijk is: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/zomergem/9930/20895077?s=s_XL

De reden:
Die interieur mock-ups zijn wel van de betere die ik al gezien heb!

Ik had het dus over de kwaliteit van de mock-ups, niet de stijl ofzo. Hoeveel slecht gephotoshopte zetels en stoelen ik al niet gezien heb.. Dus vergeleken met veel van die scheve perspectieven, onmogelijke afmetingen en zeventien verschillende soorten schaduwen vond ik die renders toch wel proper gedaan.

't is allessinds iemand die graag bbq't :)

Ik vind de inrichting wel nog iets hebben, enkel die kooi/slaapkamer is :confused:

Waar de meeste woningen normaal een donkere garage hebben is het in deze woning met grote terrasramen zodat de auto's ook zicht hebben op de tuin:

E1638923335932057098_10879AIXL_638923263906480000.jpg

Waar de meeste woningen normaal een donkere garage hebben is het in deze woning met grote terrasramen zodat de auto's ook zicht hebben op de tuin:

E1638923335932057098_10879AIXL_638923263906480000.jpg
Je auto's kunnen bewonderen vanuit je tuin, waarom niet als de auto's het waard zijn. Wat met een huisbudget van bijna 2 miljoen waarschijnlijk wel het geval is. Maar euh, er zit geen enkele wand tussen die garage en de keuken precies? Leuk, zo staan koken en dan een walm uitlaatgas rond je krijgen wanneer de wederhelft thuiskomt.
Verder zit je dus ook heel de garage mee op te warmen / afkoelen, om dan telkens iemand thuiskomt of vertrekt een windvlaag door het hele huis te krijgen. En de energiekosten zullen sowieso al niet min zijn met al dat glas.

Voor 1.8 miljoen is dit een zeer klein huis toch. Geen enkele ruimte voelt echt ruim aan en 'slechts' 3 slaapkamers is niet vet voor die prijs.

Terug
Bovenaan