zwarten
Well-known member
Vleeswaren?
Iemand een idee wat voor soort handel je daar zou kunnen drijven?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vleeswaren?

Ipv 3% weg te gooien richting een makelaar, betaal je een fotograaf 200 euro voor deftige foto's en doe je de rest zelf, is 2x geen werk aan.Typisch een Boomer die denkt/weet goud in handen te hebben en nog te gierig is om marge te verliezen aan een mamakelaar.

Een Spaanse villa. Vlaemscher kan het niet.![]()

Die prijs is toch echt wel gortig? 500-700k te veel minstens lijkt me al ligt het in Leuven. Amper grond en dat zwembad zou ik nooit vertrouwen zo vlak naast de gevel.![]()
Ik zie me hier wonen.
Tof, als de kinderen in t zwembad zitten staat de living onder water. Voor de rest wel knap, maar die prijs…![]()
Ik zie me hier wonen.
Die inrichting is toch wel bijna perfection (voor het type woning). Die keukenvloerIk vroeg mij altijd af waar ik zou willen in wonen als ik rijk was.
Hier dus![]()

Die koelkast staat voor mij toch wat in de weg, kon dat niet ingebouwd worden?Die inrichting is toch wel bijna perfection (voor het type woning). Die keukenvloer![]()

Jij bent over dat huis in Leuven bezig in plaats van over dat in Ranst.Die koelkast staat voor mij toch wat in de weg, kon dat niet ingebouwd worden?![]()
Oeps inderdaad.Jij bent over dat huis in Leuven bezig in plaats van over dat in Ranst.
En ik maar een ijskast zoeken dat nergens te vinden is.Jij bent over dat huis in Leuven bezig in plaats van over dat in Ranst.
Heel die keuken met det gebogen glas is gewoon perfect.Die inrichting is toch wel bijna perfection (voor het type woning). Die keukenvloer![]()
Mmm, ni slecht.Ik vroeg mij altijd af waar ik zou willen in wonen als ik rijk was.
Hier dus![]()
Helemaal andere stijl dan het huis dat we zelf gebouwd hebben, maar dit is wel af.Mmm, ni slecht.
Deze zouden mij ook bekoren:
Hier is een hoerekot omgevormd tot een frituur, dus alles kan.