Opmerkelijke huizen te koop

Dat is wel logisch, ja. De ruimte met trap die leidt naar deze wasruimte.. waar is die dan voor?
Het lastige is dat ik de layout van het huis niet goed volg adh van de genomen foto’s. Twee patios, beetje overdreven (nouja, tenzij één, de kleine, in de ochtend gebruikt kan worden om ‘s ochtends al in het zonnetje je koffie te drinken. Dat zou voor mij wel een meerwaarde zijn.)
Op de overzichtfoto doet doet wat krap aan.. Vlonder weg en een stukje meer tuin met een zitje, zou fijner zijn.
Waarschijnlijk ga je de andere kant op richting de slaapkamers. Het is een zeer ruime woning, dat kan je zien op google maps.

Tja die auto… pffff… ik weet niet of ik daar zo last van zou hebben met een volkswagen kever cabrio. Wat denk jij? Hoe zit dat met jouw auto?
De mijne staan ook op een oprit achter een poort, daar slaap je toch geruster van. Bij dat huis heb je eigenlijk heel weinig deftige parkeerplek vlakbij. Als ik met zo'n budget iets koop, wil ik mijn auto toch echt wel op mijn eigen terrein kunnen zetten.

De mijne staan ook op een oprit achter een poort, daar slaap je toch geruster van. Bij dat huis heb je eigenlijk heel weinig deftige parkeerplek vlakbij. Als ik met zo'n budget iets koop, wil ik mijn auto toch echt wel op mijn eigen terrein kunnen zetten.

Hmm ja wel fijn om je auto kortbij, veilig achter een hek (JOUW hek, natuurlijk) te hebben en niet te hoeven zoeken (ja, hallo?! Zoeken??) waar je ‘m ook weer geparkeerd had (als je je al niet hoeft na te denken welke van je wagens je ook weer zocht) maar toch lijkt een hele sjieke auto een handicap, als je altijd moet nadenken waar je ‘m neerzet. Want, stel dat je eens naar de Action wil, wil je toch niet nadenken waar je ‘m neerzet (behalve pontificaal vóór de winkel) in zo’n aggenebbische buurt? Tenzij je natuurlijk met de taxi naar de Action gaat.. of zou de Action ook bezorgen… ? Oh wel.. al die keuzes toch.

Hmm ja wel fijn om je auto kortbij, veilig achter een hek (JOUW hek, natuurlijk) te hebben en niet te hoeven zoeken (ja, hallo?! Zoeken??) waar je ‘m ook weer geparkeerd had (als je je al niet hoeft na te denken welke van je wagens je ook weer zocht) maar toch lijkt een hele sjieke auto een handicap, als je altijd moet nadenken waar je ‘m neerzet. Want, stel dat je eens naar de Action wil, wil je toch niet nadenken waar je ‘m neerzet (behalve pontificaal vóór de winkel) in zo’n aggenebbische buurt? Tenzij je natuurlijk met de taxi naar de Action gaat.. of zou de Action ook bezorgen… ? Oh wel.. al die keuzes toch.
Als ik naar gelijk welke winkel ga, denk ik na waar ik parkeer. Zo ver mogelijk van de ingang en indien mogelijk in een hoek, zodat de kans op schade al gehalveerd wordt. :unsure:
En ik heb geen hele shieke auto hoor, ik zorg er gewoon goed voor.

Nou als ik zo'n waggie heb zou ik niet naar de Action gaan maar eerder naar de Blokker.
Ik begrijp je overigens wel hoor, June.

Nou als ik zo'n waggie heb zou ik niet naar de Action gaan maar eerder naar de Blokker.
Ik begrijp je overigens wel hoor, June.

Schat, de blokker is failliet.. mogelijk omdat niemand voor de winkeldeur wilde parkeren… zelfs mensen met een Dacia niet.
Schandalig, zó ãrrogant. Mensen weten niet wat ze aanrichten met hun gedrag.

Ik parkeer ook nooit bij de Action, kijk wel beter uit. Ik laat me voor de deur afzetten.

Laatst bewerkt:
Als ik naar gelijk welke winkel ga, denk ik na waar ik parkeer. Zo ver mogelijk van de ingang en indien mogelijk in een hoek, zodat de kans op schade al gehalveerd wordt. :unsure:
En ik heb geen hele shieke auto hoor, ik zorg er gewoon goed voor.

Aha, ik snap het: jij wandelt liever. Jij gaat niet met de auto, jij neemt de voiture mee wandelen.

Voor de liefhebbers van de fermette-stijl is er een gerestaureerde hoeve in Rutten:
Ook dit pand ligt te midden van overstromingsgebied (vond nog een artikel van juni 2024 dus recent last).

Voor de liefhebbers van de fermette-stijl is er een gerestaureerde hoeve in Rutten:
Ook dit pand ligt te midden van overstromingsgebied (vond nog een artikel van juni 2024 dus recent last).
Dit vind ik wel cool gedaan.
En wat een fantastische collectie van wagens :love:

Dit vind ik wel cool gedaan.
Amai dat is wel baas boven baas, de garage dan toch. Het erf en woning zijn ook best OK maar ik vraag me altijd af wat voor mensen in zoiets wonen. Stel nu mijn gezin van 4, in geen 100 jaar zou ik in zoiets willen wonen. Al die grond, al dat onderhoud.... Je hebt toch geen rust meer. En ja ik weet ook wel als je een ferrari, DB9,.. hebt dat je dat wss niet zelf doet maar dan nog. Het zou me onrustig maken ook al had ik er de miljoenen voor. Ik verkocht men huis met 500m2 tuin al omdat ik het tijdverlies vond 😀.

Was beginnen kijken maar sloot halverwege al af, tot ik dit zag:

Inderdaad, enkele zalige wagens.

Leuke renovatie en keuze van materialen en kleuren, maar de positie van die gebouwen...
toch best wel gatachterlijk dat men niet alles mag platsmijten om volledig opnieuw te bouwen.
Ik heb begrepen dat sommige gebouwen op landbouwterrein niet volledig plat mogen omdat je anders het recht verliest om op dezelfde locatie opnieuw te bouwen?

Amai dat is wel baas boven baas, de garage dan toch. Het erf en woning zijn ook best OK maar ik vraag me altijd af wat voor mensen in zoiets wonen. Stel nu mijn gezin van 4, in geen 100 jaar zou ik in zoiets willen wonen. Al die grond, al dat onderhoud.... Je hebt toch geen rust meer. En ja ik weet ook wel als je een ferrari, DB9,.. hebt dat je dat wss niet zelf doet maar dan nog. Het zou me onrustig maken ook al had ik er de miljoenen voor. Ik verkocht men huis met 500m2 tuin al omdat ik het tijdverlies vond 😀.
Op basis van deze comment keek ik uit naar een aangelegde franse tuin van minimaal een hectare maar er is gewoon een perceel van 14 are waarvan een groot stuk ook nog weiland is? Ik zie het grote werk niet tbh.

Op basis van deze comment keek ik uit naar een aangelegde franse tuin van minimaal een hectare maar er is gewoon een perceel van 14 are waarvan een groot stuk ook nog weiland is? Ik zie het grote werk niet tbh.
Dat weiland is gewoon het uitzicht waar ze foto's van hebben gemaakt. Meeste van die 14a is gewoon verhard, daar is maar heel weinig onderhoud aan.

Terug
Bovenaan