Opmerkelijke huizen te koop

Ik vraag me oprecht af op wat voor huizen iedereen hier woont. De moderne blokjes zijn inderdaad ook duidelijk niet in trek. Pas op ik snap zeker de punten en heb er zelf in 1 gewoond maar het heeft ook tal van voordelen. Dat de binnekant kil zou zijn van miljoenenpanden die hier passeren vind ik toch ook meestal nonsens. Neutraal is ook een stijl en geeft soms rust.

Waar ik wel volledig mee akkoord ben is het probleem met percelen die ze volzetten langs een steenweg. 1 van de hoofdredenen waarom ik men huis heb verkocht, ook zo een vierkant blokje met veel ramen trouwens zoals sommige weten. Ook dat zou ik afraden maar het oogt wel allemaal mooi en clean vind ik ipv zo een pastorie met 20 tinten hout dat rot na enkele jaren.
Dat hout gaat langer mee dan het plat dak van zo'n blokhuisje hoor.

Toch wel veel commentaar hier altijd op van die strakke rechthoekige woningen.
Wat is dan jullie stijl? Het zogenaamde 'landelijk' met staldeuren en massief houten keuken en een eiken trap?
Ben eens benieuwd.
Als je al niet kan toegeven dat die woning gewoon klasse A+ afwerking is...

Vind dat eerste miljoenenhuis veel meer z'n geld waard dan het BANG huis. Perceel is idd te klein voor de woning.
Ik vraag me oprecht af op wat voor huizen iedereen hier woont. De moderne blokjes zijn inderdaad ook duidelijk niet in trek.
Het is een thread voor opmerkelijke huizen. 13 in een dozijn schoendozen zijn niet opmerkelijk.

En er is een verschil tussen wat je schoon vindt en waar je zelf in woont. Iedereen maakt compromissen bij de aankoop van de woning want niemand heeft een oneindig budget. Dus waar men zelf in woont, heeft niks te maken met commentaar of men iets mooi vindt of niet...

Ook kan iets perfect afgewerkt zijn met deftige materialen en toch niet mijn stijl zijn :P Dus dat zegt ook niks ;)

ik ben af en toe aant rondzien om te verhuizen naar een appartement hier in de buurt. Brussel blijft toch echt de far west. Wie bedenkt nu zo ne trap :D En dan zo'n triestig wellness-centrum in een appartement steken, en dan dat terras dat aanvoelt alsof iemand een chalet heef opgegeten en terug heeft uitgekotst.

Die trap heb ik nog gezien in kleine duplexen, dat is effectief plaatsbesparend, maar naar naar beneden gaan is een avontuur en je mag best niet gedronken hebben. Voor kleine kinderen en zeker oudere mensen is dat gewoon onmogelijk.

Voor de rest hadden ze precies die poort en gevel ook eens mogen afspuiten, zo'n vuile boel. :laugh:

Foto 27 ook, je mag precies niet meer dan 30kg om bij die wc te komen.

Die trap heb ik nog gezien in kleine duplexen, dat is effectief plaatsbesparend, maar naar naar beneden gaan is een avontuur en je mag best niet gedronken hebben. Voor kleine kinderen en zeker oudere mensen is dat gewoon onmogelijk.

Hoezo is dat ruimtebesparend? Hoe anders zou die trap zijn als je de treden gelijk trekt? Zo’n trap is een handicap.

Hoezo is dat ruimte besparend? Hoe anders zou die trap zijn als je de treden gelijk trekt? Zo’n trap is een handicap.
Door dat je twee treehoogtes op de diepte van 1 normale tree hebt he.
Stel dat je je tredes 15cm diep maakt en je hebt er 10 nodig om boven te komen, zit je met een gewone trap aan totaal 150cm diepte, met dit systeem maar aan de helft.

Terug
Bovenaan