Precies het giraffenhok van de Zoo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die straatnaam is dan erg passend.
Het is nog erger, de architect wordt blijkbaar uitgespeeld als een troefkaart voor de woning.Die straatnaam is dan erg passend.
Lijkt erop dat er iemand heeft proberen te besparen op een achitect en dan maar zijn huis zelf heeft ontworpen.
Ja dat sowieso, maar ik vind het eigenlijk prima huizen qua opbouw. 2 volle verdiepingen en daarboven pas het zadeldak.is dat gewoon geen "sociale woningbouw" van de jaren 70 -90? De tijd dat sociale woningen nog lagen op een lap grond van 600m²
) en recent deze twee tegengekomen:
Die eerste was ik van overtuigd dat het een zeer grondige renovatie was, enkele structurele muren laten staan ofzo.Af en toe hou ik Gent in de gaten om te zien of er iets leuks staat (voor binnen een paar jaar) en recent deze twee tegengekomen:
- https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/sint-martens-latem/9830/20512081 : Hier ben ik niet altijd zeker van de keuzes maar wel een knap geheel.
- https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/sint-denijs-westrem/9051/20198346: Dit vind ik zowaar nog mooier, maar da's een smak geld voor een kleiner perceel.

Is gewoon de zoon zo te zien.Dat dacht ik ook eerst, maar je ziet de bouw nog op Google Maps:
![]()
Street View · Google Maps
Verken een plaats op een nog interactievere manier in Google Maps.www.google.com
En je kan zelfs terug in de tijd gaan door het straat in te gaan
![]()
Street View · Google Maps
Verken een plaats op een nog interactievere manier in Google Maps.www.google.com
Ze hebben dus het originele huis met de grond gelijk gemaakt en er iets nieuws op gezet. Ik veronderstel dat de prijs ook deels daardoor komt. De volle pot betaald voor het originele huis en dan er een compleet nieuw op zetten zal al snel richting de twee miljoen gaan.
Licht off-topic, maar car detailing boert precies wel goed: https://www.google.com/maps/place/Sparkle+&+Spray/@51.0190612,3.6166763,124a,35y,294.03h,45t/data=!3m1!1e3!4m15!1m8!3m7!1s0x47c36d94d3c0b281:0xe55387fbc920c23!2sRobulken+2,+9830+Sint-Martens-Latem!3b1!8m2!3d51.0189235!4d3.6144772!16s/g/11c16cgvw_!3m5!1s0x47c36db640553437:0x1a71cbc6f8795477!8m2!3d51.0196467!4d3.6153455!16s/g/11v41dm82y?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIxOS4xIKXMDSoASAFQAw==
Als ik de buitenkant zie lijkt de architect de opdracht te hebben gekregen om zoveel mogelijk van het bouwoppervlak in te vullen dat de gemeente toe liet (en bij die trap was die "inkeping" wss ook een te nemen detail. Dan krijg je een onpraktische vorm. Het huis ligt juist in die bocht en wss maximaal zoveel van de rooilijn bebouwd.Echt, welke architect bedenkt zo'n trap en denkt: "Awel ja, dat is nu praktisch zie. Daar gaan die mensen veel genot van hebben."
Nou, inderdaad heel ongezellig.. en druk. Dan heb je een huis dat de indruk moet wekken dat het nogal hoog is, stoot je je hoofd als je in je bed ligt omdat het dak schuin loopt. De kleur rood die gecompenseerd wordt met die grijze bank en dan die tegels! Ik zou sowieso mijn nek breken bij alle hoogte verschillen.Ongezellig.
En bovendien een nachtmerrie als je slechtslapende kinderen hebt en nog een minimum aan lawaai wil maken na 20u.
En zelfs daar vragen ze dan nog 150K voor....Dat kan een alleenstaande arbeider zelfs niet betalen....De catch? Dat je hier woont
En je hebt niet echt iets in de buurt.
Je woont gewoon midden in een fabrieksterrein waar er nauwelijks deftige winkels is. Gaat al 20minuten wandelen zijn voor naar de Jumbo of Delhaize en de Afrikalaan is niet echt aangenaam om te wandelen.
Slechte busverbinding. (Zie recente artikels waar de bewoners klaagden dat er weinig bussen waren door de continue werkzaamheden.)
Er was langetijd een daklozenkamp in de Aziëstraat en Lubeck vlakbij was ook een daklozenopvang.
Ik snap niet dat er daar ooit een appartementsblok werd toegelaten. Wie bedenkt het om zo'n blok te zetten midden op een industrieterrein?
En zelfs daar vragen ze dan nog 150K voor....Dat kan een alleenstaande arbeider zelfs niet betalen....
Ga daar maar tussen wonen: dat is miserie troef.