Stofzuiger, actieve speaker, je hebt gewoon nooit te veel stopcontactenWat zou je daar doen met stopcontacten?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stofzuiger, actieve speaker, je hebt gewoon nooit te veel stopcontactenWat zou je daar doen met stopcontacten?

In dit geval dus wel.Stofzuiger, actieve speaker, je hebt gewoon nooit te veel stopcontacten![]()
Mogelijke opties:Wat zou je daar doen met stopcontacten?
Als je wil personaliseren dan koop je het als quasi ruwbouw.Prijs is wel te hoog imho, maar ik vind wel van zo'n huis kun je nog zelf meer gaan personaliseren/aanpassen naar uw smaak.
Je kan daartegen klacht indienenWat een irritatie, m'n appartement dus te koop gezet op 4 verschillende immo sites. De 4 eerste bellers waren allemaaal immo kantoren. De eerste viel meteen door de mand en heb ik toch ontvangen voor een bezoek uit sympathie, maar ja, klassieke sales pitch om in slaap van te vallen en geen zin om al een contract te tekenen...
Het meest cringe kantoor was toch wel deze met een man die enkele dagen geleden aan de telefoon beweerde niet van een immo kantoor te zijn. Nochtans had ik het moeten door hebben...
Heb dus een hele 'dynamieke' sales pitch moeten doorstaan van een top 'gedreven' verkoper, een dikke volle klasseur vol met getekende compromissen om zich te bewijzen, net als het gebruik van de familienaam van z'n vrouw die van een befaamde familie is uit een bepaalde sector, waarmee hij samenwerkt, en dan nog eens de klantenreviews, jawel, originele op papier, zelfs ondertekend... En ook nog eens wat reviews en referenties op z'n tablet...
'k Moest bijna braken want ik haat overdreven sales pitches, 'k dacht dat m'n lichaamstaal nochtans duidelijk was maar goed... Gelukkig zijn de komende bezoeken enkel echte potentiële kopers.
Als iemand die op het punt staat zijn huis te koop te zetten: wat is die hun intentie dan eigenlijk? Die komen zogezegd als potentiële koper en als ze dan aan uw deur staan willen ze het voor u verkopen in ruil voor x procent ofzo?Wat een irritatie, m'n appartement dus te koop gezet op 4 verschillende immo sites. De 4 eerste bellers waren allemaaal immo kantoren. De eerste viel meteen door de mand en heb ik toch ontvangen voor een bezoek uit sympathie, maar ja, klassieke sales pitch om in slaap van te vallen en geen zin om al een contract te tekenen...
Het meest cringe kantoor was toch wel deze met een man die enkele dagen geleden aan de telefoon beweerde niet van een immo kantoor te zijn. Nochtans had ik het moeten door hebben...
Heb dus een hele 'dynamieke' sales pitch moeten doorstaan van een top 'gedreven' verkoper, een dikke volle klasseur vol met getekende compromissen om zich te bewijzen, net als het gebruik van de familienaam van z'n vrouw die van een befaamde familie is uit een bepaalde sector, waarmee hij samenwerkt, en dan nog eens de klantenreviews, jawel, originele op papier, zelfs ondertekend... En ook nog eens wat reviews en referenties op z'n tablet...
'k Moest bijna braken want ik haat overdreven sales pitches, 'k dacht dat m'n lichaamstaal nochtans duidelijk was maar goed... Gelukkig zijn de komende bezoeken enkel echte potentiële kopers.

Jup, helemaal dat, ze spreken wel niet meteen over een % maar eerder algemeen komen ze ook eens zien of er potentieel is om je pand in hun portfolio toe te voegen.Als iemand die op het punt staat zijn huis te koop te zetten: wat is die hun intentie dan eigenlijk? Die komen zogezegd als potentiële koper en als ze dan aan uw deur staan willen ze het voor u verkopen in ruil voor x procent ofzo?
Kwestie dat ik weet met welke voet ik die moet buitensjotten. Met links trap ik harder dan rechts.![]()
. Krijg daar dus instant het schijt van éh.Ja was het ook al aan het denken. Ga dat toevoegen want ik wil het die mensen niet aandoen dat ze hier toch per ongeluk staan en ik slechtgezind benPaar jaar geleden onze woonst verkocht en eigenlijk geen enkele immo aan de lijn gehad. Altijd even in uw advertentie melden dat je geen immo wenst en dat je klacht gaat indienen als ze wel bellen.
Da's een bekende a$$hole in het wereldje, die is al een paar keer onder een andere naam herbegonnen.Wat een irritatie, m'n appartement dus te koop gezet op 4 verschillende immo sites. De 4 eerste bellers waren allemaaal immo kantoren. De eerste viel meteen door de mand en heb ik toch ontvangen voor een bezoek uit sympathie, maar ja, klassieke sales pitch om in slaap van te vallen en geen zin om al een contract te tekenen...

Nu ook eens aangepast hoewel de telefoontjes van de eerste 2 dagen ferm verminderd zijn.Paar jaar geleden onze woonst verkocht en eigenlijk geen enkele immo aan de lijn gehad. Altijd even in uw advertentie melden dat je geen immo wenst en dat je klacht gaat indienen als ze wel bellen.
Kan me dat inbeelden, als ik op de KBO kijk naar de historiek & overname... Niet eens een BIV nr in z'n eigen naam...Da's een bekende a$$hole in het wereldje, die is al een paar keer onder een andere naam herbegonnen.
Paar maanden geleden heb ik hier ook zo wa cringe mee gemaakt. Een paar huizen verder was er een oud vrouwtje overleden en opeens belde er hier een jongedame aan die zei dat ze van 1 of ander immo kantoor was en of ik geen telefoon nummer had van 1 van de erfgenamen. Toch zielig imho als je zo aan panden moet geraken om te verkopen![]()
Paar maanden geleden heb ik hier ook zo wa cringe mee gemaakt. Een paar huizen verder was er een oud vrouwtje overleden en opeens belde er hier een jongedame aan die zei dat ze van 1 of ander immo kantoor was en of ik geen telefoon nummer had van 1 van de erfgenamen. Toch zielig imho als je zo aan panden moet geraken om te verkopen![]()
Maar het is wel gezellig he.![]()
Gezellige studio gelegen in het rustige Prinsenhof | Huysewinkel
www.huysewinkel.be
300K voor een STUDIO
Zeer!Maar het is wel gezellig he.