Opmerkelijke huizen te koop

• een volledig gerenoveerde villa met een bewoonbare oppervlakte van ± 935 m²
  • een bijgebouw met plaats voor 6 wagens
  • een appartement
  • een conciërgerie met een oppervlakte van ± 388 m².
  • een poolhouse
Wij zijn met 5, dus voor iedereen een eigen plek :unsure:
Dat is toch een bed voor 4/5 met een spiegel boven?

cp-bc5d6712c9d89515f4d25dfebf36933c.jpg

Zonde ook van die hifi-set in wat mij een akoestische nachtmerrie lijkt...
Idd lijkt me ook zonde. Lijken me Wilson speakers te zijn (vermoed Sophia series of iets in die aard)

Gemakkelijk €10-€15k enkel voor die speakers.. en dan hebben we het nog niet over de (voor)versterkers..

Idd lijkt me ook zonde. Lijken me Wilson speakers te zijn (vermoed Sophia series of iets in die aard)

Gemakkelijk €10-€15k enkel voor die speakers.. en dan hebben we het nog niet over de (voor)versterkers..
Dat dacht ik ook eerst, maar quasi alle Wilson lopen taps naar boven toe. Deze zijn hoekiger precies.

Er is vast wel een EPC-“deskundige” die daar C wil op kleven na enkele minieme aanpassingen.

D, zeer misschien maar heb er toch serieus mijn twijfels over.

Eventueel binnenmuur isoleren via voorzetwand? Er lijkt me toch ruimte genoeg te zijn.

Lijkt om eerlijk te zijn niet echt evident in die constructievorm. Meest logische is de gevelsteen afbreken, fundering verbreden, PIR ertegen, en dan de gevelsteen opnieuw opbouwen. Al gaat dat niet echt goedkoop zijn.

Plaats er een serre over?

Levert dat zoveel op voor het EPC? Al komt mij dat toch wel een beetje te veel stolpachtig.

Dat gaat idd een kostelijk grap worden. Wss de aankoopprijs kwijt aan renovatiewerken (incl. binnen opsmukken, vooral de keuken en de badkamer). Er is ook maar 1 badkamer, dus nog wat extra leidingen e.d. zien weg te werken.

Ik zie nergens dat het een beschermd gebouw is, maar je koopt dit wss niet om het dan in te pakken met PIR.

Is onroerend erfgoed. Dus verbouwen zal zo simpel niet zijn.
Geldt die renovatieplicht ook voor onroerend erfgoed? Hoe belachelijk.

Is onroerend erfgoed. Dus verbouwen zal zo simpel niet zijn.
Geldt die renovatieplicht ook voor onroerend erfgoed? Hoe belachelijk.

Ik vermoed dus van niet.

Voor de handige Harry's

bonusvraag: hoeveel is de kost om te renoveren?

200m verder kan je vermoedelijk ook nog Bellemolen kopen (staat officieel niet te koop)

Terug
Bovenaan